عسگری: روا نیست بازنشستگان به دلیل حقوق‌های پایین گله‌مند باشند
23 شهریور 1402 - 0:16
شناسه : 272538
0

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دولت خواست تا هرچه سریع‌تر لایحه اصلاح نظام حقوق و دستمزد را به محلی ارائه دهد. به گزارش مادوند، محمد جواد عسگری نماینده داراب و زرین دشت و رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ صحن مجلس در […]

ارسال توسط :
پ
پ

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دولت خواست تا هرچه سریع‌تر لایحه اصلاح نظام حقوق و دستمزد را به محلی ارائه دهد.

به گزارش مادوند، محمد جواد عسگری نماینده داراب و زرین دشت و رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری شفاهی با بیان  اینکه «روا نیست بازنشستگان به دلیل شرایط اقتصاد نامناسب و حقوق های پایین گله‌مند باشند»، اظهار کرد: دولت محترم باید لایحه اصلاح نظام حقوق و دستمزد را هرچه سریعتر به مجلس ارائه دهد تا مجلس بتواند این مشکل را حل و فصل کند.

وی بر لزوم تعیین تکلیف و کاهش دغدغه معلمان نهضتی، پیش دبستانی، خرید خدمتی، حق‌التدریسی تاکید کرد و گفت: اگرچه قرار بود دولت نسبت به پرداخت پول گندم گندمکاران اقدام کند اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است؛ بنابراین از رئیس جمهوری محترم می‌خواهم موضوع را پیگیری کند. همچنین با توجه به وارد شدن به فصل کشت به طور خاص کشت گندم و غلات باید نهاده‌های مورد نیاز آنها همچون بذر و سم تأمین شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطع برق چاه‌های کشاورزی مسئله دیگری است که به شدت به تولید کشاورزان آسیب وارد می‌کند. بانک کشاورزی و دیگر بانک‌ها فشارهای بسیاری به کشاورزان می‌آورند اما با توجه به اینکه آنها خشکسالی‌های بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند باید این فشارها را کاهش داد تا به تولید کشاورزان آسیب نخورد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋