ذاکر: منفعت صهیونیست‌ها و رسانه‌های معاند زیرسوال رفته است
23 شهریور 1402 - 0:15
شناسه : 272528
0

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارتباط علنی رسانه‌های معاند با رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: امروز پیشرفت های ایران در حوزه‌های مختلف منفعت آنها را به خطر انداخته است. سید سلمان ذاکر در گفت وگو با مادوند با اشاره به اقدام رسانه‌های معاند مبنی بر علنی کردن رابطه خود با رژیم […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارتباط علنی رسانه‌های معاند با رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: امروز پیشرفت های ایران در حوزه‌های مختلف منفعت آنها را به خطر انداخته است.

سید سلمان ذاکر در گفت وگو با مادوند با اشاره به اقدام رسانه‌های معاند مبنی بر علنی کردن رابطه خود با رژیم صهیونیستی، بیان کرد: امروز دنیا بر اساس تبعیض اداره می‌شود و ریشه این تبعیض به صهیونیست‌ها باز می‌گردد. صهیونیست‌ها برتریت را جزئی از ذات خود می دانند و اصالت منفعه را جزیئ از اصول مدرنیسم می دانند و سعی می کنند با این دو نکته به دنیا حاکم شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: طبیعی است که با رسانه‌های معاند غربی که دست نشانده خود آنها هستند رابطه داشته باشند. بیشتر مسئولان آمریکایی و اروپایی تربیت شده صهیونیست ها هستند. ما متعجب نمی شویم که رسانه ها به طرف آنها رفته و با صهیونیست ها مذاکره کنند. رسانه باید مستقل باشد. رسانه دو شاخصه دارد یکی علم و یکی بصیرت است. اگر رسانه این دو مولفه را داشته باشد هیچ گاه استقلال خود را از دست نمی دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رسانه باید صادقانه اطلاعات را منتشر کرده و به موقع موضع گیری داشته باشد. رسانه نقد منصفانه می کند، اما رسانه‌های معاند چون منفعتشان در موضوع دیگری است به نحوی دیگر عمل می کنند. صهیونیست ها از طریق هر ابزاری که شده ولو کشتن هزاران نفر می خواهند برتر باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: از آنجا که امروز ایران در حوزه های مختلف تکنولوژی، موشک و پزشکی درحال پیشرفت و توسعه است، منفعت رسانه های معاند و پشتوانه آنان یعنی صهیونیست ها به خطر افتاده است. امروز منفعت و برتریت آنها زیر سوال رفته است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋