روحانی عید فطر را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت
04 تیر 1396 - 22:06
شناسه : 2713
0

رییس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای عید سعید فطر؛ عید پیروزی در مبارزه با تمایلات نفسانی و خالص شدن دل‌ها و اراده‌ها برای اجرای فرامین الهی را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت. به گزارش مادوند ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این پیام خطاب به سران کشورهای اسلامی اظهارداشت: امیدوارم به میمنت […]

ارسال توسط :
پ
پ

1442153957546 IMAGE635593707926957422 th3رییس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای عید سعید فطر؛ عید پیروزی در مبارزه با تمایلات نفسانی و خالص شدن دل‌ها و اراده‌ها برای اجرای فرامین الهی را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش مادوند ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این پیام خطاب به سران کشورهای اسلامی اظهارداشت: امیدوارم به میمنت این عید سراسر رحمت و برکت، بیش از پیش بتوانیم با همدلی و اخوت و برقراری صلح، ثبات و امنیت در میان همه مسلمانان، تصویری روشن از این دین رحمانی به تمام جهانیان ارایه نماییم.

رییس جمهور افزود: اطمینان دارم با بهره‌گیری از آموزه‌های رفیع دین مبین اسلام و بهره‌گیری از عبادت صیام و قیام خواهیم توانست خشونت، افراطی‌گری و تروریسم را با همیاری یکدیگر از سرزمین‌های اسلامی بزداییم.

روحانی در بخش پایانی این پیام از خداوند متعال،‌ بهروزی و نیکبختی تمامی مسلمانان جهان را مسألت کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋