اتحادیه اروپا در نشست صلح اوکراین در عربستان شرکت می‌کند
10 مرداد 1402 - 22:32
شناسه : 267163
0

اتحادیه اروپا اعلام کرد که در مذاکرات آتی درخصوص بحران اوکراین به میزبانی عربستان شرکت خواهد کرد. به گزارش مادوند، به نقل از اسپوتنیک، مانیلا ماسرالی، سخنگوی سرویس اقدامات خارجی اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه درخصوص مذاکرات صلح اوکراین در عربستان بیان کرد: مطابق با اطلاعاتی که در اختیار داریم، حدود ۴۰ کشور به این مذاکرات […]

ارسال توسط :
پ
پ

اتحادیه اروپا اعلام کرد که در مذاکرات آتی درخصوص بحران اوکراین به میزبانی عربستان شرکت خواهد کرد.

به گزارش مادوند، به نقل از اسپوتنیک، مانیلا ماسرالی، سخنگوی سرویس اقدامات خارجی اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه درخصوص مذاکرات صلح اوکراین در عربستان بیان کرد: مطابق با اطلاعاتی که در اختیار داریم، حدود ۴۰ کشور به این مذاکرات دعوت شده‌اند و می‌توانیم تایید کنیم که مقامات ارشد ما از سوی اتحادیه اروپا در این نشست شرکت خواهند کرد.

وال استریت ژورنال در روزهای گذشته گزارش داد که عربستان سعودی قصد دارد در اوایل ماه اوت میزبان مذاکرات درباره اوکراین باشد و از ۳۰ کشور دعوت کرده است، اما روسیه را در این مذاکرات حضور ندارد.

دیمیتری پسکوف،‌ سخنگوی کرملین در این‌باره گفت: بدون شک، روسیه این نشست را زیر نظر خواهد داشت. ما باید درک کنیم که چه اهدافی تعیین شده است و در واقع برگزارکنندگان قصد دارند درباره چه چیزی صحبت کنند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋