نیروهای ذخیره نخبه ارتش رژیم صهیونیستی امروز از خدمت تمرد کردند
03 مرداد 1402 - 21:19
شناسه : 264075
0

پرسنل ذخیره در کماندوهای نیروی دریایی و سایر یگان‌های نخبه رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه، غیبت خود را در یگان‌هایشان به دلیل تصویب لایحه «استدلال معقولیت» اعلام کردند و در پیام‌های خود گفتند: شکی نیست که در این جنگ پیروز خواهیم شد. به گزارش مادوند، بر اساس آنچه رادیو سراسری عبری «کان» گزارش داد، نیروهای ذخیره […]

ارسال توسط :
پ
پ

پرسنل ذخیره در کماندوهای نیروی دریایی و سایر یگان‌های نخبه رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه، غیبت خود را در یگان‌هایشان به دلیل تصویب لایحه «استدلال معقولیت» اعلام کردند و در پیام‌های خود گفتند: شکی نیست که در این جنگ پیروز خواهیم شد.

به گزارش مادوند، بر اساس آنچه رادیو سراسری عبری «کان» گزارش داد، نیروهای ذخیره در کماندوهای نیروی دریایی و سایر واحدهای نخبه ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه از داوطلب شدن خودداری و تأکید کردند که عدم حضورشان در یگان‌هایشان به دلیل تصویب لایحه جنجالی طرح اصلاحات قضایی طی روز گذشته بوده است.

«کان» خاطرنشان کرد که هیچ نیروی ذخیره دیگری وجود ندارد که وظایف افرادی که از انجام خدمت سربازی تمرد می‌کنند، انجام دهد. بنابراین، افسران در خدمت دائمی وظایف خود را انجام داده و عملیات غواصی در دریا به عنوان بخشی از فرآیندهای طبقه بندی نامزدهای جدید برای خدمت در کماندوهای نیروی دریایی را نیز انجام می‌دهند و این به قیمت سایر وظایفی است که به افسران سپرده شده است.

«کان» افزود: فرمانده یگان تکاوران نیروی دریایی ارتش روز یکشنبه هفته آینده سربازان این یگان را برای «گفت‌وگو» احضار کرده است.

این رادیو به نقل از پیام‌های رد و بدل شده بین سربازان در گروه واتس‌اپ گزارش داد: نیروهای ذخیره و ارتش برای ما یک ارزش برتر هستند و ما با کمبود دائمی نیروی انسانی مواجه هستیم. این گروه بزرگی نیست که در نیروهای ذخیره خدمت می‌کند. چه کسی جایگزین آنها می‌شود؟ اکثر ما ۴۰-۵۰ ساله هستیم.

“کان” اشاره کرد که این نیروهای ذخیره عملیات نظامی هم انجام می‌دهند، اما امتناع از خدمت در سایر واحدها در حال افزایش است.

در پیام‌های رد و بدل شده بین نیروهای ذخیره که از خدمت نظامی تمرد کرده‌اند، آمده است: “شکی نیست که ما در این جنگ پیروز خواهیم شد (در برابر تضعیف قوه قضائیه) و من به تجربه می‌دانم که این آسان نیست؛ اما لازم است. با کمال احترام. من نیز فرمانبرداری نمی‌کنم. خود را موظف می‌دانم.

در این راستا المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد، سربازان ذخیره در یگان نخبگان شایتت ۱۳ و از دیگر واحدهای نخبه امروز از خدمت نیروی ذخیره تمرد کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که افسران دیگر به جای آنها ماموریت سربازان ذخیره را ایفا کرده‌اند.

اعتراض سربازان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل تصویب اصلاحات قضائی است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال محقق ساختن آن است. این موضوع باعث شده اعتراضات در اراضی اشعالی برای هفته‌ها ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋