تندروها تصمیم گرفتند «اسرائیل» را به سمت پرتگاه هُل دهند
01 مرداد 1402 - 21:15
شناسه : 263088
0

رئیس اپوزیسیون در فلسطین اشغالی با اشاره به تصمیم کابینه نتانیاهو برای تصویب طرح جنجالی اصلاحات قضایی گفت که افراط‌گرایان تصمیم گرفتند «اسرائیل» را به سمت پرتگاه و ورطه نابودی سوق دهند. به گزارش مادوند، «یائیر لاپید» نخست‌وزیر سابق و رئیس کنونی اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود نوشت: «اسرائیل اکنون در لحظه حساس […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اپوزیسیون در فلسطین اشغالی با اشاره به تصمیم کابینه نتانیاهو برای تصویب طرح جنجالی اصلاحات قضایی گفت که افراط‌گرایان تصمیم گرفتند «اسرائیل» را به سمت پرتگاه و ورطه نابودی سوق دهند.

به گزارش مادوند، «یائیر لاپید» نخست‌وزیر سابق و رئیس کنونی اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود نوشت: «اسرائیل اکنون در لحظه حساس و سرنوشت‌سازی قرار دارد و این وظیفه ماست که هر کاری می‌توانیم برای توقف این جنون و دستیابی به توافق‌های گسترده انجام دهیم. من از تلاش‌های رئیس هیستادروت –که پیشنهاد توقف یک سال و نیم طرح اصلاحات قضایی را داده است- استقبال می‌کنم، زیرا خطوط کلی این طرح پیشنهادی، پایه و اساس گفت‌وگوی مشترک است».

رئیس اتحادیه های کارگری رژیم صهیونیستی موسوم به «هیستادروت» پیشنهادی را برای حل بحران جاری بر سر اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو ارائه داده است. در این طرح پیشنهادی که به روسای کابینه ائتلافی نتانیاهو و اپوزیسیون ارائه شده، بر توقف تصویب طرح اصلاحات قضایی به مدت یک سال و نیم تأکید شده است، اما حزب لیکود به ریاست نتانیاهو مخالفت کرده است.

لاپید افزود: «یک بار دیگر راه حل‌های سازش و توافقی گسترده پیشنهاد می شود و مخالفان باز هم آماده بحث و گفت‌وگو در این خصوص هستند، اما کابینه نتانیاهو بلافاصله آن را رد می‌کند، مشخص نیست چه کسی تصمیم گرفت از طرف شما “نه” بگوید، اما واضح است که تندروهای موجود در دولت تصمیم گرفتند اسرائیل را به ورطه نابودی بکشانند».

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋