31 تیر 1402 - 21:22
شناسه : 262780
0

بر اساس گزارش منتشر شده در کانالی تلگرامی درباره وضعیت پل کریمه، مسیر خودرویی پل که شبه جزیره کریمه و جنوب روسیه را به هم متصل می‌کند به صورت موقت بسته شده است. به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این پیام آمده است: تردد وسایط نقلیه بر روی پل کریمه به صورت […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس گزارش منتشر شده در کانالی تلگرامی درباره وضعیت پل کریمه، مسیر خودرویی پل که شبه جزیره کریمه و جنوب روسیه را به هم متصل می‌کند به صورت موقت بسته شده است.

به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این پیام آمده است: تردد وسایط نقلیه بر روی پل کریمه به صورت موقت متوقف شده است.

در این بیانیه همچنین ذکر شده است: به کسانی که روی این پل ساخت روسیه و در منطقه بازرسی هستند، توصیه می‌شود آرامش خود را حفظ کنند و از دستورالعمل‌های افسران امنیت حمل و نقل پیروی کنند.

فیلمی در این زمینه منتشر شده که نشان دهنده برخاستن دود است.

در همین حال رسانه‌های روسی از انفجار در مرکز کریمه خبر داده‌اند. فرماندار کریمه اعلام کرده اوکراین سعی کرده با استفاده از پهپاد حمله کند. در پی این رویداد پل کریمه به طور موقت بسته شده است.

سرگئی آکسیونوف، فرماندار کریمه گفت که حمله پهپادی اوکراینی منجر به انفجار در یک انبار مهمات در بخش مرکزی شبه جزیره کریمه شده است.

وی افزود: بر اساس اطلاعات اولیه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

آکسیونوف در پیامی در تلگرام گفت که انفجار در منطقه کراسنوگواردیسکی رخ داده است تصمیم گرفته شده تا جمعیت در شعاع ۵ کیلومتری از محل اورژانس تخلیه و در مراکز اسکان موقت مستقر شوند.

فرماندار با بیان اینکه مسئولان همچنین برای «به حداقل رساندن خطرات» تردد ریلی در این منطقه را متوقف کرده‌اند، ابراز امیدواری کرد که با این اضطرار به سرعت برخورد شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋