اعلام همبستگی سازمان ملل با جامعه مسلمانان جهان در پی اهانت به قرآن
30 تیر 1402 - 21:22
شناسه : 262331
0

گوترش در دیدار با گروه سفرای سازمان همکاری اسلامی همبستگی خود را با جامعه جهانی مسلمانان ابراز داشت. به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این دیدار بین آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل با سفرای سازمان همکاری اسلامی پس از آن انجام شد که “سلوان مومیکا” با حفاظت پلیس برای بار دوم در استکهلم […]

ارسال توسط :
پ
پ

گوترش در دیدار با گروه سفرای سازمان همکاری اسلامی همبستگی خود را با جامعه جهانی مسلمانان ابراز داشت.

به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این دیدار بین آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل با سفرای سازمان همکاری اسلامی پس از آن انجام شد که “سلوان مومیکا” با حفاظت پلیس برای بار دوم در استکهلم به قرآن اهانت کرد که با محکومیت شدید از سوی کشورهای اسلامی همراه شد.

گوترش اقداماتی شامل عدم تحمل، خشونت و اسلام هراسی را که باعث افزایش جدی تنش و اشاعه تبعیض و افراط گرایی می‌شود، محکوم کرد.

وی همچنین عزم سازمان ملل را برای اجرای کامل قطعنامه شورای حقوق بشر در مورد مقابله با نفرت مذهبی که باعث تحریک تبعیض، خصومت یا خشونت می‌شود، اعلام کرد.

شورای حقوق بشر سازمان ملل مستقر در ژنو ۱۲ ژوئیه سال جاری میلادی هتک حرمت اخیر به قرآن را با وجود آرای مخالف کشورهای غربی به این قطعنامه محکوم کرد.

این قطعنامه که خواستار محکومیت حملاتی است که قرآن را هدف قرار می‌دهد و آنها را اعمال نفرت مذهبی توصیف می‌کند، توسط شورای ۴۷ نفره حقوق بشر سازمان ملل به رای گذاشته شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋