پوتین: نیروهای مسلح اوکراین تلفات سنگینی متحمل شدند/ حمله به بلاروس به معنای حمله به روسیه است
30 تیر 1402 - 22:31
شناسه : 262172
0

پوتین امروز (جمعه) اعلام کرد، نیروهای مسلح اوکراین متحمل تلفات سنگینی شدند و ده‌ها هزار تن جان باختند. به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این گفته‌ها از سوی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در حال مطرح شده که کی‌یف برای تقویت خط مقدم خود به شدت در تلاش و تکاپو است. پوتین در […]

ارسال توسط :
پ
پ

پوتین امروز (جمعه) اعلام کرد، نیروهای مسلح اوکراین متحمل تلفات سنگینی شدند و ده‌ها هزار تن جان باختند.

به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این گفته‌ها از سوی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در حال مطرح شده که کی‌یف برای تقویت خط مقدم خود به شدت در تلاش و تکاپو است.

پوتین در دیداری با اعضای برجسته شورای امنیت روسیه گفت: در نتیجه حملات انتحاری، نیروهای مسلح اوکراین متحمل تلفات سنگینی شده‌اند. این تلفات شامل ده‌ها هزار مورد است.

وی گفت، همچنان می‌شود تسلیحات غربی به اوکراین داد و آن را وارد صحنه نبرد کرد؛ اما فقط باعث تداوم جنگ می‌شود. نه منابع عظیمی که به “رژیم کی‌یف” تزریق شده و نه تدارکات تسلیحات، تانک‌ها، توپخانه، خودروهای زرهی و موشک‌های غربی به این کشور کمکی نمی‌کند.

پوتین افزود: همچنین اعزام هزاران مزدور و مستشار خارجی که بیشترین استفاده را در تلاش برای در هم شکستن جبهه ارتش روسیه داشتند باز هم به کی‌یف کمکی نمی‌کند.

رئیس جمهوری روسیه ادامه داد، ظرفیت‌های غرب به کی‌یف اجازه نمی‌دهد تا از دست دادن تجهیزات را جبران کند چون این مساله به منابع و زمان زیادی نیاز دارد و منابع در اوکراین در حال اتمام است.

پوتین در ادامه افزود، سران لهستان برنامه دارند که یک ائتلاف را تحت رهبری ناتو ایجاد کرده و در درگیری اوکراین با هدف تصرف اراضی و بازگرداندن اراضی تاریخی این کشور دخالت کنند.

وی همچنین گفت: اتحاد بین لهستان، لیتوانی و اوکراین همانطور که رسانه‌ها گزارشش را دادند برای اشغال بعدی اوکراین در حال ایجاد است.

رئیس جمهوری روسیه در ادامه صحبت‌هایش افزود: حمله اوکراین به بلاروس به معنای حمله به روسیه است و در صورت این اتفاق، مسکو از همه ابزارها برای محافظت استفاده می‌کند. بلاروس بخشی از کشور اتحادیه است و اگر حمله‌ای به این کشور اتفاق بیفتد، به معنای حمله به روسیه است. ما با تمامی ابرازی که در اختیار داریم، واکنش نشان می‌دهیم.

پوتین در ادامه دیدار با اعضای شورای امنیت ملی روسیه گفت: دیگر برای غرب کافی نیست که از اوکراینی‌ها به عنوان گوشت دم توپ استفاده کنند، آنها اکنون به فکر استفاده از لیتوانیایی‌ها و لهستانی‌ها هستند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋