صدر الحسینی: مقاومت پاسخ اقدامات سبوعانه رژیم صهیونیستی  را می‌دهد
13 تیر 1402 - 17:27
شناسه : 254019
0

یک کارشناس مسائل منطقه با تاکید بر این که نهادهای بین‌المللی از جمله سازمان همکاری‌های اسلامی و اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی باید ورود کرده و از قتل عام مردم مظلوم در اردوگاه جنین جلوگیری کنند، گفت: قطعا مقاومت نسبت به این اقدام رژیم صهیونیستی عکس‌العمل نشان خواهد داد. سید رضا صدرالحسینی در گفت‌وگو با […]

ارسال توسط :
پ
پ
صدر الحسینی: مقاومت پاسخ اقدامات سبوعانه رژیم صهیونیستی  را می‌دهد

یک کارشناس مسائل منطقه با تاکید بر این که نهادهای بین‌المللی از جمله سازمان همکاری‌های اسلامی و اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی باید ورود کرده و از قتل عام مردم مظلوم در اردوگاه جنین جلوگیری کنند، گفت: قطعا مقاومت نسبت به این اقدام رژیم صهیونیستی عکس‌العمل نشان خواهد داد.

سید رضا صدرالحسینی در گفت‌وگو با مادوند در تحلیل خود از حملات همه جانبه اخیر رژیم صهیونیستی به  «جنین» در کرانه باختری اظهار داشت: جنین یکی از حساس‌ترین اردوگاه‌های فلسطینیان است و سرنوشت کرانه و رژیم صهیونیستی از اینجا مشخص می شود. لذا اکثر عملیات های اخیر از داخل جنین طراحی، مدیریت و اجرا شده‌اند.
وی تصریح کرد: در واقع تلاش رژیم صهیونیستی در طول سالیان دراز این بود که بتواند اردوگاه جنین را به گونه‌ای تحت مدیریت خود در آورد. تعصبات فلسطینی‌ها و آرمان خواهی در این اردوگاه نباشد، اما بر خلاف طراحی‌های طولانی اسرائیل، جوانان نسل پنجم و ششم فلسطین متولد شده در این اردوگاه در مقابله با این رژیم، چنان طراحی‌ها و عملیات ها را انجام دادند.
این کارشناس مسائل منطقه خاطرنشان کرد: بنابراین کینه فراوانی از این اردوگاه در دل مقامات و مسئولین سیاسی، نظامی و امنیتی این رژیم وجود دارد و با توجه به این که در هفته های اخیر یکی از گروهان‌های نظامی رژیم صهیونیستی در این اردوگاه زمین‌گیر و تلفات غیر قابل انتظاری از جهت کشته‌ها و مجروحین به آن ها تحمیل شد و همچنین یکی از خودروهای مجهز آن ها نیز از کار افتاد به نظر می رسد اقدامات اخیر از سوی این رژیم در اردوگاه جنین برای خالی کردن کینه هایی است که در دل و جان و مغز رژیم صهیونیستی وجود دارد.
صدرالحسینی همچنین ادامه داد: با توجه به اهمیت اردوگاه جنین برای جریان مقاومت و همچنین شهدا و مجروحینی که در اثر این حملات وجود داشته، قطعا مقاومت در مقابل این اقدامات سبوعانه عکس العمل نشان خواهد داد.
وی خاطرنشان کرد: ساکنین این اردوگاه بیرون رانده شده از سرزمین مادری خود هستند و ضرورت دارد نهادهای بین المللی از جمله سازمان همکاری های اسلامی، سازمان کنفرانس اسلامی و اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی بلافاصله وارد ماجرا شده و از هر طریق ممکن از قتل عام مردم مظلوم این منطقه جلوگیری کرده و از مقاومت حمایت کنند.
این کارشناس مسائل منطقه تاکید کرد: اقدام انجام شده توسط رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین نشان از عصبانیت دولت تندرو نتانیاهو از مقاومت مردم فلسطین در کرانه باختری و اردوگاه دارد.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋