اشتیه: جنایات جنین امنیت را برای اسرائیل فراهم نخواهد کرد/ جهان جلوی تجاوزات را بگیرد
12 تیر 1402 - 22:36
شناسه : 253862
0

نخست‌وزیر دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی گفت که جنایت امروز صهیونیست‌ها در شهر و اردوگاه جنین و همچنین حملات به مناطق دیگر فلسطین امنیت را برای رژیم اشغالگر اسرائیل به ارمغان نخواهد آورد. به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری «معا»، محمد اشتیه، نخست‌وزیر دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در این باره اظهار کرد: آنچه […]

ارسال توسط :
پ
پ

نخست‌وزیر دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی گفت که جنایت امروز صهیونیست‌ها در شهر و اردوگاه جنین و همچنین حملات به مناطق دیگر فلسطین امنیت را برای رژیم اشغالگر اسرائیل به ارمغان نخواهد آورد.

به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری «معا»، محمد اشتیه، نخست‌وزیر دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در این باره اظهار کرد: آنچه در جنین در حال رخ دادن است؛ تلاشی جدید برای برچیدن اردوگاه آن و آواره کردن اهالی آن است، جنین و اردوگاه سرسخت و استوار آن مانند دیگر شهرها، روستاها و اردوگاه‌های ما در برابر رژیم اشغالگر و تهاجمات آن مقاوم و استوار هستند. ملت ما تسلیم نخواهند شد و ما تا پایان این رژیم اشغالگر جنایتکار در جبهه رویارویی خواهیم ماند.

وی گفت: دولت اسرائیل که می‌خواهد مناقشه با ما را از طریق تجاوز حل کند، می‌داند که پیروزی از آن مردم ستمدیده‌ای است که برای آزادی و استقلال خود می‌جنگند، و این نشان می‌دهد که این تجاوز حلقه تکمیلی تروریسم و تجاوزات شهرک‌نشینان تندرو است.

اشتیه همچنین از تمامی کشورهای جهان و سازمان‌های بین‌المللی خواست که جلوی تجاوزات صهیونیست‌ها را بگیرند و به دلیل حمایت آن از تروریسم و وحشیگری شهرک نشینان، تحریم‌هایی را علیه آن وضع کنند.

وی با بیان اینکه محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به همراه کشورهای “دوست” در تلاش برای توقف تجاوزات اسرائیل به جنین هستند، ادامه داد: تا حد توان امکانات لازم را برای تقویت مقاومت ملتمان در شهر و اردوگاه جنین فراهم می‌کنیم.

این اظهارات پس از آن بیان شده است که وزارت بهداشت فلسطین بامداد امروز (دوشنبه) از شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در نتیجه تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنین خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی شمار زیادی از نیروهای خود را به سمت جنین اعزام کرده و حمله نظامی گسترده‌ای به این منطقه آغاز شده است.

همزمان هواپیماهای اشغالگران نیز چندین سایت را در اردوگاه جنین بمباران کردند و این حملات باعث جراحات مختلف شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋