پیام صدها سیاستمدار و روشنفکر فلسطینی به عربستان برای عدم سازش با صهیونیست‌ها
02 تیر 1402 - 22:33
شناسه : 248596
0

صدها سیاستمدار و روشنفکر فلسطینی در پیامی به رهبری عربستان، فشارهای آمریکا و رژیم صهیونیستی بر ریاض برای پیشبرد آن به سمت عادی سازی روابط با این رژیم را محکوم کردند. به گزارش مادوند، به نقل از سایت خبری عربی۲۱، در این پیام آمده است، عربستان سعودی با توجه به موقعیت، پتانسیل و جایگاه منطقه‌ای […]

ارسال توسط :
پ
پ

صدها سیاستمدار و روشنفکر فلسطینی در پیامی به رهبری عربستان، فشارهای آمریکا و رژیم صهیونیستی بر ریاض برای پیشبرد آن به سمت عادی سازی روابط با این رژیم را محکوم کردند.

به گزارش مادوند، به نقل از سایت خبری عربی۲۱، در این پیام آمده است، عربستان سعودی با توجه به موقعیت، پتانسیل و جایگاه منطقه‌ای و جهانی خود نیازی به عادی سازی با دولت اشغالگر ندارد.

در این پیام که توسط وزارت امور خارجه عربستان سعودی دریافت شد، اشاره شده است که پایبندی این کشور به موضع دائمی خود در قبال مساله فلسطین، نقش رهبری ریاض را تقویت می‌کند.

در این پیام آمده است، فلسطین، جهان عرب و مسلمانان کاملا به درایت رهبری عربستان و اصرار آن بر رد فشارهای آمریکا و رژیم صهیونیستی اعتماد دارند و می‌دانند سرمایه عظیم سیاسی و مردمی که عربستان در سال‌های اخیر به دست آورده موجب می‌شود این کشور در برابر این موضع گیری بایستد به گونه‌ای که در خدمت منافع ملی عربستان و انسجام و همبستگی اعراب و رهبری آن باشد.

عربستان سعودی همچنان در برابر فشارهای شدید آمریکا برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر مقاومت می‌کند.

روز پنج‌شنبه آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده گفت که واشنگتن با تلاش برای عادی سازی روابط دیپلماتیک بین دو متحد اصلی خود در خاورمیانه؛ عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی پیش خواهد رفت.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋