برگزاری میز خدمت مسئولان قضایی در نماز جمعه تهران و سراسر کشور
03 تیر 1402 - 0:17
شناسه : 248352
0

در دومین روز از هفته قوه قضائیه میز خدمت مسئولان قضایی در محل برگزاری نماز جمعه تهران و سراسر کشور برگزار شد. به گزارش مادوند، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه در راستای صیانت از حقوق عامه و تحقق دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مقامات قضایی در مساجد و ملاقات بی واسطه […]

ارسال توسط :
پ
پ

در دومین روز از هفته قوه قضائیه میز خدمت مسئولان قضایی در محل برگزاری نماز جمعه تهران و سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش مادوند، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه در راستای صیانت از حقوق عامه و تحقق دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مقامات قضایی در مساجد و ملاقات بی واسطه با مردم، امروز همزمان با دومین روز از هفته بزرگداشت قوه قضاییه، میز خدمت مسئولان قضایی در محل نماز جمعه سراسر کشور برگزار شد.

میز خدمت مسئولان قضایی در تهران در ۶ نقطه از محل برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار و مسئولان به سوالات مردم پاسخ می دهند.

رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در حاشیه میزخدمت مسئولان قضایی نمازجمعه تهران با بیان اینکه رویکرد رییس قوه قضاییه حل مسئله است، گفت: طبق دستور ریاست قوه قضاییه امروز در تمام مصلاهای سراسر کشور همکاران قضایی ما حضور دارند و میز خدمت ملاقات مردمی هم انجام می‌شود.

وی گفت: مکاتباتی هم از سوی حوزه ریاست قوه قضائیه با دادگستری استان‌ها انجام شده است. تمام درخواست‌های مردمی ثبت و ضبط می‌شود و تا ۱۵ مرداد نتیجه ملاقات‌ها را خدمت رییس قوه قضاییه تقدیم می‌کنیم.

رفاهی تصریح کرد: در تهران هر هفته میز خدمت در نماز جمعه را داریم، اما این هفته تعداد بیشتری از همکاران قضایی ما در میز خدمت حضور دارند. در تمام درهای ورودی دانشگاه تهران همکاران قضایی مستقر شده‌اند و ۲۰ نفر از همکاران قضایی ما از قسمت‌های مختلف دستگاه قضا مستقر هستند.

برپایی میز خدمت مسئولین قضایی در میعادگاه‌های نماز جمعه استان هرمزگان/ دیدار رئیس کل دادگستری با ۳۱۷ نفر از شهروندان در مسجد جامع بندرعباس

برگزاری میز خدمت مسئولان قضایی در نماز جمعه تهران و سراسر کشور

همزمان با دومین روز از هفته قوه قضاییه و به منظور شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۳۱۷ نفر از شهروندان و نمازگزاران جمعه در مسجد جامع بندرعباس دیدار کرد.

در این دیدار که بیش از دو ساعت به طول انجامید مراجعان درخواست‌های خود را در خصوص موضوعات مختلف حقوقی و قضایی همچون تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام، تخفیف مجازات، بهره مندی از عفو و آزادی مشروط و پذیرش اعاده دادرسی ارائه کردند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه این دیدار مردمی اظهار داشت: عمل به دستور ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر لزوم حضور مسئولان قضایی در مساجد و دیدار بدون واسطه با متن مردم به شکل‌های مختلف و اجرای سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی در خصوص تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم، از مهمترین اهداف برگزاری میز خدمت دستگاه قضایی در میعادگاه‌های نماز جمعه در اقصی نقاط استان هرمزگان است.

برگزاری میز خدمت مسئولان قضایی در نماز جمعه تهران و سراسر کشور

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: در جریان برگزاری دیدار مردمی رئیس و اعضای شورای قضایی استان هرمزگان در مسجد جامع بندرعباس، ضمن استماع مطالبات ۳۱۷ نفر از شهروندان، به منظور رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های مردم دستورات لازم صادر شد.

بر اساس این گزارش، به مناسبت هفته قضاییه، برپایی میز خدمت مسئولین قضایی استان هرمزگان همزمان با بندرعباس در میعادگاه‌های نماز جمعه در ۱۸ حوزه قضایی سراسر استان برگزار شد.

در میز خدمت امروز رئیس کل و مسئولان قضایی استان فارس به مناسبت هفته قوه قضاییه مشکلات حقوقی ۳۱۹ نفر بررسی شد

برگزاری میز خدمت مسئولان قضایی در نماز جمعه تهران و سراسر کشور

در این دیدار بی واسطه و بدون تشریفات رییس کل دادگستری استان فارس در نماز جمعه امروز شیراز ۳۰ نفر از مسئولان قضایی استان و سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه در استان نیز حضور داشتند.

رییس کل دادگستری فارس در حاشیه این برنامه در دومین روز از هفته قوه قضایی در جمع خبرنگاران گفت: توجه به مطالبات مردمی و بررسی درخواست‌های یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های ما در دستگاه قضایی است که این توجه به دیدارهای بی واسطه از اقدامات مستمر ما در مدیریت ارشد قضایی استان و کلیه حوزه‌های قضایی است. 

حجت الاسلام سید کاظم موسوی با بیان اینکه امروز همزمان با مرکز استان مسئولان قضایی در ۴۹ حوزه قضایی در مصلی‌های نماز جمعه بی واسطه به بررسی درخواست‌های مردمی پرداختن، گفت: تلاش کردیم تا دیدارهایی این هفته به بهترین شکل و در عین حال کاربردی انجام شود و مشکلات مراجعان به صورت ویژه پیگیری و حل و فصل شود.

رئیس شورای قضایی استان تصریح کرد: پس از برگزاری این دیدارها نحوه اجرای دستورات صادر شده توسط کارگروهی در حوزه ریاست بررسی و نتایج به اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه انعکاس می‌یابد.

موسوی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر تحول عمده‌ای در ارتباطات مردمی و حضور در جمع مردم رخ داده است به نحوی که در سه ماهه اول امسال کلیه مدیران قضایی استان با بیش از ۶۲ هزار نفر ملاقات کرده اند.

وی در پایان از پیش بینی دیدارهای عمومی با اقشار مختلف از جمله کارگران واحدهای صنعتی در هفته قوه قضاییه خبر داد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋