قطر: باید برای مناقشه اوکراین و روسیه راه‌حل سریع پیدا کنیم/از راه‌های دیپلماتیک حمایت می‌کنیم
31 خرداد 1402 - 22:31
شناسه : 247664
0

نخست وزیر قطر ابراز امیدواری کرد که کشورش برای حل سریع مناقشه اوکراین و روسیه در اسرع وقت و از هرگونه تلاش دیپلماتیک در این زمینه حمایت می‌کند. به گزارش مادوند، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در جریان گفت‌وگوهای خود با «میخائیل میشوستین» نخست وزیر روسیه گفت: ما […]

ارسال توسط :
پ
پ

نخست وزیر قطر ابراز امیدواری کرد که کشورش برای حل سریع مناقشه اوکراین و روسیه در اسرع وقت و از هرگونه تلاش دیپلماتیک در این زمینه حمایت می‌کند.

به گزارش مادوند، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در جریان گفت‌وگوهای خود با «میخائیل میشوستین» نخست وزیر روسیه گفت: ما امیدواریم مناقشه کنونی بین روسیه و اوکراین در اسرع وقت و از طریق راه‌های مسالمت آمیز و بر اساس اصول قوانین بین الملل و منشور سازمان ملل متحد حل شود.

وی با اشاره به اینکه قطر از هرگونه تلاش دیپلماتیک در این راستا حمایت می‌کند، تصریح کرد: احتمالا فردا این موضوعات را با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه در میان بگذارم.

لاوروف فردا ۲۲ ژوئن در مسکو پایتخت روسیه با نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر گفت‌وگو خواهد کرد و به گفته ماریا زاخارووا سخنگوی وزیر امور خارجه روسیه قرار است دو وزیر در مورد توسعه روابط دوجانبه و مسائل جاری روابط بین الملل گفت‌وگو کنند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋