تأکید واشنگتن بر لزوم دستیابی به آتش‌بس در غزه
23 اردیبهشت 1402 - 22:31
شناسه : 230681
0

معاون وزیر خارجه آمریکا بدون محکوم کردن حملات چند روزه رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار ده‌ها تن از فلسطینیان، بر ضرورت دستیابی به آتش‌بس تأکید کرد. به گزارش مادوند، معاون وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که برای جلوگیری از تلفات بیشتر غیرنظامیان در جنگ غزه، دستیابی به آتش‌بس ضرورت دارد. وی افزود: […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون وزیر خارجه آمریکا بدون محکوم کردن حملات چند روزه رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار ده‌ها تن از فلسطینیان، بر ضرورت دستیابی به آتش‌بس تأکید کرد.

به گزارش مادوند، معاون وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که برای جلوگیری از تلفات بیشتر غیرنظامیان در جنگ غزه، دستیابی به آتش‌بس ضرورت دارد.

وی افزود: «ما عمیقاً از تلفات غیرنظامیان فلسطینی و اسرائیلی متأسفیم و بر ضرورت آتش بس برای جلوگیری از تلفات بیشتر غیرنظامیان تأکید می‌کنیم».

این اظهارت معاون وزیر خارجه آمریکا در حالی است که حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه از بامداد سه شنبه تاکنون ادامه دارد.

از بامداد روز سه‌شنبه گذشته، رژیم صهیونیستی با انجام حملات وحشیانه به غزه، ۳۳ تن از فلسطینیان از جمله ۶ تن از فرماندهان «گردان‌های قدس» را به شهادت رسانده است.

انتهای پیام 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋