انصارالله: آمریکا و انگلیس مانع تلاش‌ها برای برقراری صلح در یمن می‌شوند
11 اردیبهشت 1402 - 21:15
شناسه : 224620
0

رئیس شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله در دیدار با نماینده سازمان ملل در امور یمن آمریکا و انگلیس را مانع اصلی تلاش‌ها برای برقراری صلح در یمن دانست و گفت که تاریخ نشان می‌دهد که این دو کشور بر سر راه همه تلاش‌ها برای برقراری صلح در یمن موانع ایجاد می‌کنند. به گزارش مادوند، «مهدی […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله در دیدار با نماینده سازمان ملل در امور یمن آمریکا و انگلیس را مانع اصلی تلاش‌ها برای برقراری صلح در یمن دانست و گفت که تاریخ نشان می‌دهد که این دو کشور بر سر راه همه تلاش‌ها برای برقراری صلح در یمن موانع ایجاد می‌کنند.

به گزارش مادوند، «مهدی المشاط»، رئیس شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن که امروز (دوشنبه) در صنعاء میزبان «هانس گروندبرگ»، نماینده سازمان ملل در امور یمن بود، تصریح کرد حقایق و رویدادها نشان می‌دهد که ایالات متحده و انگلیس بر سر راه همه تلاش‌ها برای برقراری صلح در یمن موانع و مشکلاتی ایجاد می‌کنند؛ چرا که منافع اقتصادی و سیاسی آنها این امر را اقتضا می‌کند.

رئیس شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله افزود: هر زمان که توافق حاصل شود، آمریکا برای فرستادن نماینده شوم خود به منطقه عجله می‌کند که در نتیجه آن، همه تلاش‌ها با شکست مواجه می‌شود.

وی اضافه کرد، نقش آمریکا در تجاوز و محاصره، کاهش حقوق و تلاش برای خنثی کردن تلاش‌های صلح، نشان می‌دهد که این کشور پشت درد و رنج‌های ملت یمن قرار دارد.

المشاط گفت: ما همانطور که آماده جنگ هستیم برای صلح هم آماده‌ایم و دشمن باید راهی را که می خواهد انتخاب کند. ما در موقعیت دفاع مشروع از کشور، آزادی و استقلال خود هستیم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋