حزب‌الله لبنان: در کنار ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت هستیم
17 فروردین 1402 - 21:20
شناسه : 214302
0

حزب‌الله لبنان یورش صهیونیست‌ها به صحن‌های مسجدالاقصی را محکوم و تاکید کرد: در کنار ملت و مقاومت فلسطین هستیم. به گزارش مادوند، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، حزب‌الله لبنان امروز پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای یورش اشغالگران اسرائیلی به صحن‌های مسجدالاقصی و حملات آنها به نمازگزاران و اعتکاف‌کنندگان فلسطینی و نیز هتک حرمت این […]

ارسال توسط :
پ
پ

حزب‌الله لبنان یورش صهیونیست‌ها به صحن‌های مسجدالاقصی را محکوم و تاکید کرد: در کنار ملت و مقاومت فلسطین هستیم.

به گزارش مادوند، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، حزب‌الله لبنان امروز پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای یورش اشغالگران اسرائیلی به صحن‌های مسجدالاقصی و حملات آنها به نمازگزاران و اعتکاف‌کنندگان فلسطینی و نیز هتک حرمت این مسجد به عنوان قبله اول مسلمانان را محکوم و تاکید کرد: آنچه رژیم اشغالگر در مسجدالاقصی انجام می‌دهد، پیام آشکاری برای کشورها و دولت‌های حامی عادی‌سازی درباره تصویر واقعی این دشمن و تروریسم آن است.

حزب‌الله در ادامه بیانیه خود تاکید کرد، اقدامات اشغالگران در مسجدالاقصی نقض آشکار حرمت مومنان و بیت المقدس بوده و به تمامی مسلمنان و مسیحیان و آزادگان جهان آسیب می‌زند.

همچنین این حزب تاکید کرد: از تمامی اقداماتی که مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت برای حمایت از نمازگزاران و مسجدالاقصی و مقابله با دشمن اسرائیلی انجام می‌دهند، حمایت می‌کنیم.

طبق گزارش شبکه المیادین، اشغالگران صهیونیستی امروز وارد صحن‌های مسجد الاقصی شده و در مسیرهای یورش شهرک‌نشین‌ها مستقر شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین پیشتر تاکید کردند که یورش‌های مستمر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و حمله به معتکفان در واقع تعرض خطرناک صهیونیست‌ها است که مستلزم قیام فراگیر مردم و گروه‌ها برای به آتش کشیدن سرزمین زیر پای صهیونیست‌ها است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋