جمعیت الوفاق: نظام بحرین بیش از ۴۷۰ نقض حقوق بشر را در ۳ ماه مرتکب شده است
16 فروردین 1402 - 22:36
شناسه : 213758
0

جمعیت الوفاق بحرین نقض حقوق بشری که توسط نظام این کشور از ابتدای سال جاری میلادی تا آخر ماه میلادی گذشته انجام شده، رصد کرد. به گزارش مادوند، به نقل از سایت خبری المیادین، این نهاد در گزارش خود درباره سه ماهه اول سال جاری میلادی یعنی ماه‌های ژانویه، فوریه و مارس ۲۰۲۳ اعلام کرد، […]

ارسال توسط :
پ
پ

جمعیت الوفاق بحرین نقض حقوق بشری که توسط نظام این کشور از ابتدای سال جاری میلادی تا آخر ماه میلادی گذشته انجام شده، رصد کرد.

به گزارش مادوند، به نقل از سایت خبری المیادین، این نهاد در گزارش خود درباره سه ماهه اول سال جاری میلادی یعنی ماه‌های ژانویه، فوریه و مارس ۲۰۲۳ اعلام کرد، مهمترین رویداد این سه ماه راهپیمایی‌ها و فعالیت‌های مسالمت آمیز به ویژه در دوازدهمین سالروز تاسیس جنبش مردمی، موج گسترده بازداشت‌های اجباری و احضار شهروندان و حمله به مناطقی بود که در آنها تظاهرات مسالمت آمیز وجود داشت.

براساس این گزارش در ماه فوریه و مارس نظام بحرین اقدام به ۳۶ بازداشت اجباری کرده است. همچنین در سه ماه گذشته ۲۶ بار ۲۱ شهروند را احضار و ۲۲ حکم اجباری صادره کرده است.

در سطح نقض‌های فردی و گروهی در زندان‌ها، براساس این گزارش دولت بحرین ۵۸ مورد نقض فردی و هفت مورد نقض گروهی  مرتکب شده است.

نیروهای نظامی دولت بحرین ۲۸۱ مرتبه به ۳۶ منطقه که در آن تظاهرات در حال انجام بود یورش برده‌اند.

در طول این سه ماه ۲۰۷ اعتراض و فعالیت‌های مسالمت آمیز در ۴۴ منطقه صورت گرفته که مهمترین آنها در السنابس، جدحفص و الدیه بوده است.

پیش از این جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد، پیام‌های صوتی ضبط شده از زندانیان سیاسی وضعیت بد آنها را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋