تدوین «سند جنین» توسط گروه‌های فلسطینی برای مقابله با دولت رژیم صهیونیستی
21 اسفند 1401 - 22:30
شناسه : 201544
0

گروه‌های فلسطینی از تدوین «سند ملی جنین» به عنوان نقشه راهی برای مقابله با اقدامات دولت نژادپرست رژیم صهیونیستی خبر دادند. به گزارش مادوند، به نقل از روزنامه رأی الیوم، رمزی فیاض، هماهنگ کننده کنفرانس ملی گروه‌های فلسطینی در اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری گفت: هدف از این کنفرانس تدوین سند رسمی و مردمی […]

ارسال توسط :
پ
پ

گروه‌های فلسطینی از تدوین «سند ملی جنین» به عنوان نقشه راهی برای مقابله با اقدامات دولت نژادپرست رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش مادوند، به نقل از روزنامه رأی الیوم، رمزی فیاض، هماهنگ کننده کنفرانس ملی گروه‌های فلسطینی در اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری گفت: هدف از این کنفرانس تدوین سند رسمی و مردمی برای فشار بر تصمیم گیرندگان فلسطینی جهت اتخاذ اقدامات یکپارچه برای مقابله با دولت نژادپرست رژیم صهیونیستی است.

شرکت کنندگان در این نشست با این سند توافق و اعلام کردند که یک نسخه از آن برای جنبش حماس و جهاد اسلامی ارسال خواهد شد. این دو جنبش به دلایل نامشخص در این کنفرانس شرکت نکردند.

در این سند بر اهمیت منشور ملی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) به عنوان «تنها نماینده مشروع ملت فلسطین» تأکید شده است.

در این سند بر لزوم برگزاری نشستی میان دبیران کل گروه‌های فلسطینی و اتخاذ اقدامات سیاسی براساس یک برنامه ملی و تقویت مفهوم وحدت سیاسی و جغرافیایی و مردمی با شعار ملت، تشکیلات خودگردان و مقاومت در یک ائتلاف واحد تأکید شده است.

در این سند تأکید شده است: باید درگیری میدانی، سیاسی و قانونی با دولت نژاد پرستانه رژیم‌صهیونیستی در تمام میادین ملی و محافل بین‌المللی و طرف‌های قانونی را اعلام کنیم. همچنین باید دولت وحدت ملی فلسطین تشکیل شود که اداره امور فلسطینی‌ها را براساس برنامه تقویت پایداری و مقابله برعهده داشته باشد.

در این سند بر ایجاد طرحی برای بهبود وضعیت اجتماعی، ملی و اقتصادی فلسطینی‌ها در تمام میادین به ویژه اتخاذ اقداماتی برای کاهش پیامدهای محاصره نوار غزه تأکید شده است.

در سند گروه‌های فلسطینی بر لزوم رسوا کردن سیاست‌های رژیم صهیونیستی و محاکمه این رژیم و تشکیل نیروی بین‌المللی رسمی برای مقابله با آن و رفتن به نهادهای بین‌المللی و تقویت نقش نهادهای حقوق بشر در رسوا کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی و درخواست از جهان برای اعلام این رژیم به عنوان نظام آپارتاید تأکید شده است.

در این سند آمده است: مقاومت در برابر اشغالگران با تمام ابزارهای ممکن حق قانونی براساس تمام قوانین بین‌المللی است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋