واکنش وزیر اسرائیلی به اعتصاب‌ سربازان: بروید به جهنم!
16 اسفند 1401 - 22:39
شناسه : 199197
0

وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی به اعتراضات سربازان و افسران ذخیره ارتش که با انجام خدمت نظامی مخالف هستند، واکنش نشان داد. به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شلومو کرعی، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی که از حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم است، گفت: من به مخالفان بی ادب خدمت […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی به اعتراضات سربازان و افسران ذخیره ارتش که با انجام خدمت نظامی مخالف هستند، واکنش نشان داد.

به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شلومو کرعی، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی که از حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم است، گفت: من به مخالفان بی ادب خدمت نظامی می‌گویم که مردم اسرائیل امور خود را بدون شما اداره می‌کنند. پس بروید به جهنم. اصلاحات قضایی انجام خواهد شد.

پیش از این نیز نتانیاهو نسبت به گسترش پدیده مخالفت با خدمت نظامی هشدار داد.

وی گفت: این مسئله موجودیت اسرائیل را تهدید می‌کند. ما اجازه چنین چیزی را نمی‌دهیم.

یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی نیز گفت: دولت نتانیاهو مسئول آشوب و شکاف عمیق بین جامعه و ارتش اسرائیل است و این دولت ویرانگرترین دولت در تاریخ اسرائیل است.

دوشنبه ۲۰۰ پزشک که در بخش ذخیره ارتش خدمت می‌کنند با فعالیت خود در صورت عدم توقف فوری تصویب قوانین اصلاح قضایی مخالفت کردند.

پیشتر نیز یکی از افسران ذخیره دستگاه عملیات ویژه در ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود: اگر قانون اصلاحات قضایی تصویب شود عضویت داوطلبانه و خدمت در بخش ذخیره متوقف خواهد شد. دستگاهی که ما در آن فعالیت می‌کنیم یکی از حساس‌ترین و محرمانه‌ترین دستگاه‌هاست؛ اما ما درباره پیش‌نویس قانون اصلاحات قضایی ساکت نمی‌نشینیم.

اخیرا اعتراضات زیادی علیه اصلاحات قضایی دولت بنیامین نتانیاهو صورت گرفته است.

مخالفان کابینه نتانیاهو، طرح «اصلاحات قضایی» را «کودتای قضایی» توصیف کرده‌اند، در حالی که نتانیاهو از آن دفاع کرده و گفته که «هدف آن بازگرداندن تعادل بین سه قوه است».

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋