ریابکوف: ارسال سلاح به کی‌یف، غرب را در جنایات جنگی شریک می‌کند
12 اسفند 1401 - 22:39
شناسه : 196277
0

معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که غرب مسیری را در راستای تشدید عمدی درگیری در اوکراین پیش گرفته است و کشورهای ناتو با ارسال تسلیحات سنگین جدید به کی‌یف، در جنایات جنگی آن شریک می‌شوند. به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه روز پنج‌شنبه در جریان پخش […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که غرب مسیری را در راستای تشدید عمدی درگیری در اوکراین پیش گرفته است و کشورهای ناتو با ارسال تسلیحات سنگین جدید به کی‌یف، در جنایات جنگی آن شریک می‌شوند.

به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه روز پنج‌شنبه در جریان پخش عالی‌رتبه پنجاه و دومین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد: “کشورهای غربی مسیر تشدید عمدی بحران در اوکراین را با ارسال انواع جدید تسلیحات سنگین در پیش گرفته‌اند. تسلیحات غربی به شکل فعالانه توسط نیروهای مسلح اوکراین برای گلوله باران زیرساخت‌های غیرنظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمامی اینها جنایات جنگی، نقض حقوق بشری بین‌المللی هستند که کشورهای عضو ناتو که نمایندگان آنها دوست دارند از تریبون شورای حقوق بشر به شکل ریاکارانه و با ظاهر افراد آموزش دهنده اخلاق در مورد حقوق بشر صبحت کنند، در آن شریک هستند”.

همچنین دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت که ارسال هواپیماهای ناتو به اوکراین و خدمات رسانی به آن در قلمرو این ائتلاف، ورود مستقیم این بلوک به جنگ علیه روسیه است.

لازم به ذکر است روسیه یادداشت‌های مجزایی را به کشورهای عضو ناتو در خصوص ارسال تسلیحات به اوکراین ارسال کرده است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋