سفیر روسیه در انگلیس: غرب مسؤول ویرانی‌ها در اوکراین است
12 اسفند 1401 - 22:37
شناسه : 196263
0

سفیر روسیه در لندن ارتکاب جنایات از سوی نیروهای روسی در اوکراین را رد کرد و در مقابل، غرب را مسؤول ویرانی اوکراین و به ‌ویژه انگلیس را به خاطر وعده دادن به کی‌یف در ارسال تسلیحات دوربرد مقصر دانست. به گزارش مادوند، به نقل از شبکه خبری الجزیره، “آندری کلین” سفیر روسیه در انگلیس […]

ارسال توسط :
پ
پ

سفیر روسیه در لندن ارتکاب جنایات از سوی نیروهای روسی در اوکراین را رد کرد و در مقابل، غرب را مسؤول ویرانی اوکراین و به ‌ویژه انگلیس را به خاطر وعده دادن به کی‌یف در ارسال تسلیحات دوربرد مقصر دانست.

به گزارش مادوند، به نقل از شبکه خبری الجزیره، “آندری کلین” سفیر روسیه در انگلیس همچنین گفت، تسلیحات دور برد تهدیدی علیه روسیه و مردم سرزمین‌های حامی مسکو در اوکراین است و این مساله نیروهای روسی را ملزم می‌کند تا برای حفاظت از غیرنظامیان در برابر تسلیحات غربی به ویژه آنهایی که لندن قولش را به کی‌یف داده، بیش از پیش وارد اوکراین شوند.

وی افزود: ما باید بیشتر وارد اوکراین شویم تا بتوانیم شهروندان روسی را در مقابل تسلیحات دور برد غربی حفاظت کنیم. کشورهای غربی خودشان باعث نابودی اوکراین می‌شوند.

این دیپلمات روس در ادامه گفت: دیدگاه انگلیس درباره ارسال تسلیحات دور برد به اوکراین که ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس قولش را در فوریه ۲۰۲۳ به اوکراین داده، تهدید جدی برای روسیه در صحنه نبرد نیستند. من اعتقاد ندارم که اینها تهدید جدی برای ما باشند.

سفیر روسیه در لندن افزود: انگلیس به صورت مستقیم می‌گوید که به دنبال تهیه تسلیحات دور برد برای ارتش اوکراین است و ما مطمئنیم که این تسلیحات علیه اهداف غیرنظامی استفاده خواهند شد.

وی قاطعانه این مساله را رد کرد که نیروهای روس مرتکب جنایت از جمله قتل و تجاوز به غیرنظامیان در بوچا، ایرپین و ماریوپل شده باشند.

بر اساس ادعای پلیس کی‌یف ۶۵۰ تن در بوچا اعدام شده و بیش از ۱۰۰۰ جسد از غیرنظامیان در این منطقه و پس از آن کشف شد که نیروهای روسی اواخر مارس سال گذشته میلادی از بوچا خارج شدند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋