اردن فردا میزبان نشست تشکیلات خودگردان و اسرائیل با حضور آمریکا و مصر
06 اسفند 1401 - 22:35
شناسه : 192728
0

به دنبال تشدید درگیری‌ها در اراضی اشغالی، منابع رسانه‌ای از برگزاری نشستی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی به میزبانی اردن و حضور آمریکا و مصر طی فردا (یکشنبه) خبر دادند. به گزارش مادوند، سایت اردنی «الغد» اعلام کرد که امان فردا میزبان نشست «سیاسی – امنیتی» اسرائیل و فلسطینی‌ها است که نمایندگان مصر […]

ارسال توسط :
پ
پ

به دنبال تشدید درگیری‌ها در اراضی اشغالی، منابع رسانه‌ای از برگزاری نشستی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی به میزبانی اردن و حضور آمریکا و مصر طی فردا (یکشنبه) خبر دادند.

به گزارش مادوند، سایت اردنی «الغد» اعلام کرد که امان فردا میزبان نشست «سیاسی – امنیتی» اسرائیل و فلسطینی‌ها است که نمایندگان مصر و آمریکا نیز در آن حضور خواهند داشت.

طبق این گزارش، این نشست در چارچوب تلاش برای توقف اقدامات یکجانبه، برقراری آرامش و در دستور کار قرار گرفتن اقدامات اعتمادسازی به منظور دستیابی به تعامل سیاسی همه جانبه میان فلسطینی‌ها و رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.

الغد در ادامه نوشت: این نشست که با توجه به چالش‌های بزرگ سیاسی و امنیتی برگزار می‌شود، اولین دیدار در نوع خود میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها با مشارکت منطقه‌ای و بین‌المللی در سال‌های اخیر است. این نشست در چارچوب تلاش‌های فشرده‌ای قرار می‌گیرد که اردن با هماهنگی تشکیلات خودگردان فلسطین و سایر طرف‌ها برای توقف اقدامات یکجانبه و تشدید درگیری انجام می‌دهد.

طبق این گزارش، توقف همه اقدامات یکجانبه نقطه آغاز توقف وخامت اوضاع و تشدید درگیری است و در راس موضوعاتی خواهد بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

منابع دیپلماتیک نیز بر اهمیت این نشست تاکید کرده‌اند؛ چراکه به عقیده آنها، در زمان حساسی برگزار می‌شود و برگزاری آن گامی ضروری برای دستیابی به تفاهمات میان فلسطین و رژیم صهیونیستی است.

به دنبال جنایت اخیر صهیونیست‌ها در نابلس که منجر به شهادت ۱۱ فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ تن دیگر شد، تنش میان فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها تشدید شده و نگرانی‌هایی نسبت به انفجار اوضاع همزمان با نزدیک شدن ماه مبارک رمضان وجود دارد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋