خالد قدومی: با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از بلوک‌بندی‌ها تغییر کرد
18 بهمن 1401 - 17:25
شناسه : 183236
0

نماینده جنبش حماس در تهران خاطرنشان کرد: قطعا آینده از آن قهرمانانی است که پیروزی را با خون خود رقم می‌زنند و نه با امتیازدهی. به گزارش مادوند، خالد القدومی طی سخنانی در همایش «بهار چهل و پنجم؛ قدس شریف در آستانه آزادی» اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از بلوک‌بندی‌ها تغییر کرد و باز […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماینده جنبش حماس در تهران خاطرنشان کرد: قطعا آینده از آن قهرمانانی است که پیروزی را با خون خود رقم می‌زنند و نه با امتیازدهی.

به گزارش مادوند، خالد القدومی طی سخنانی در همایش «بهار چهل و پنجم؛ قدس شریف در آستانه آزادی» اظهار داشت:
 با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از بلوک‌بندی‌ها تغییر کرد و باز مهندسی در منطقه انجام شد، به طوری که رژیم صهیونیستی از هم‌پیمان، به دشمن ایران بدل گشت و ایران از ژاندارم آمریکایی منطقه به عامل اصلی و محوری مبارزه با سلطه‌گری صهیونیستی ـ آمریکایی تغییر ماهیت داد و اخراج این نیروی سلطه‌گر و خیره‌سر از منطقه کلید خورد.

وی تصریح کرد: در واقع همه طرح‌های سازش و قرارداد قرن و توافقنامه ابراهیم در برابر دژ مستحکم این همپیمانی خجسته مکتب مقاومت در هم شکسته شدند.

نماینده جنبش حماس در تهران همچنین بیان کرد: مقاومت نشان داد که در مقابل طرح‌های ذلت و سازش همچون اسلو و خیال خام راه حل دو کشور، از حضور و مقبولیت بیشتری نزد آحاد امت برخوردار است.

وی ادامه داد: نخبگان آمریکا و خود دولت پنهان آمریکا هیچ گونه چشم انداز و افقی برای راه حل دو کشور متصور نیستند و از طرفی هم این طرح برای اکثریت فلسطینیان پذیرفتنی نیست. حالا اینکه چطور به ذهن فلان شیخ و یا فلان مقام خطور می‌کند که راجع به راه حل دو کشور سخن بگوید، را نمی دانم.

قدومی همچنین اظهار کرد: از این رو ما فلسطینیان این اظهار نظرها و موضع‌گیری‌های بی ارزش را رد و محکوم می‌کنیم و همچنین کلیه دیدارهای سازشکارانه از رژیم صهیونیستی که یا استقبال از شخصیت‌های جنایتکار این رژیم  که  آخرین آن‌ها در کشورهای چاد و سودان بوده است، مذموم و نکوهش می‌کنیم.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در تهران گفت: همه این موفقیت‌ها به یمن مشارکت راهبردی انقلاب اسلامی و دلاورمردان مقاومت فلسطین حاصل شده و می‌شود. مشارکتی که با دشمن واحدی مواجه است و به یاری و اذن پروردگار آینده روشنی را رقم خواهد زد.
وی در پایان ابراز داشت: در مرحله تاریخی و حساسی به سر می‌بریم و دشمنان نیز به دلیل افول توان و قدرت مکانی و زمانی خویش می‌خواهند با استفاده از شگردهای پیچیده، روند تاریخ را واژگون جلوه دهند و نقشه منطقه را به گونه‌ای ترسیم کنند که برتری رژیم صهیونیستی بر تمام مولفه‌های منطقه محقق شود اما آن هم پس از آنکه محور مقاومت توانست آن ها را در هم بکوبد. قطعا آینده از آن قهرمانانی است که پیروزی را با خون خود رقم می‌زنند و نه با امتیازدهی.
 
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋