جهاد اسلامی، رژیم صهیونیستی را به آغاز نبرد در غزه تهدید کرد
07 بهمن 1401 - 13:26
شناسه : 176924
0

داود شهاب، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با خبرگزاری آناتولی ترکیه هشدار داد، در صورتی که عملیات نظامی اسرائیل در اردوگاه جنین متوقف نشود، به زودی نبردی در نوار غزه آغاز خواهد شد. به گزارش مادوند، شهاب در ادامه تاکید کرد: مسؤولان حفظ آرامش در نوار غزه باید فورا برای متوقف کردن کابینه […]

ارسال توسط :
پ
پ

داود شهاب، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با خبرگزاری آناتولی ترکیه هشدار داد، در صورتی که عملیات نظامی اسرائیل در اردوگاه جنین متوقف نشود، به زودی نبردی در نوار غزه آغاز خواهد شد.

به گزارش مادوند، شهاب در ادامه تاکید کرد: مسؤولان حفظ آرامش در نوار غزه باید فورا برای متوقف کردن کابینه افراطی اسرائیل وارد عمل شوند زیرا آنچه در جنین در حال وقوع است، یک جنگ بزرگ و گسترده است که نمی‌توان در برابر آن سکوت کرد.

سخنگوی جهاد اسلامی در ادامه رژیم صهیونیستی را مسؤول کامل پیامدهای عملیات نظامی‌اش در جنین دانست.

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین نیز امروز تل‌آویو را به ارتکاب کشتاری در اردوگاه جنین متهم کرد.

نبیل ابوردینه، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای اظهار کرد: آنچه در جنین و اردوگاه آن در حال وقوع است، کشتاری به دست دولت اسرائیل و در سایه سکوت مشکوک جامعه بین‌الملل است.

ابوردینه گفت: ناتوانی و سکوت بین‌المللی در واقع دولت اشغالگر را به ارتکاب کشتارها در حق ملت ما در مقابل دیدگان جهان تشویق می‌کند و تل‌آویو همچنان زندگی مردم ما را ناچیز می‌شمارد و امنیت و ثبات ما را با ادامه دادن به سیاست‌های تشدید تنش امنیت و ثبات ما را برهم می‌زند.

سخنگوی تشکیلات خودگردان در ادامه اقدام فوری جامعه جهانی برای حمایت از ملت فلسطین را خواستار شد.

اسماعیل رضوان، از رهبران جنبش حماس نیز در گفتگو با آناتولی تاکید کرد: گروه‌های فلسطینی در نوار غزه هرگز در برابر استمرار حملات اسرائیل به کرانه باختری دست بسته نخواهد ماند و رژیم اشغالگر در حال نزدیک کردن منطقه به انفجار کامل است.

این رهبر حماس در ادامه رژیم صهیونیستی را مسؤول کامل پیامدهای جنایتش در اردوگاه جنین و نیز پیامدهای هر تنشی ناشی از این جنایت دانست و از فلسطینی‌های کرانه باختری خواست درگیری‌ها و مقابله با اشغالگران را تشدید کنند.

همچنین او گفت: گروه‌های فلسطینی در غزه نیز در حال رایزنی مستمر جهت ارزیابی اوضاع و بررسی راه‌های پاسخ به هرگونه حمله به ملت فلسطین هستند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋