شولتس: آلمان بدون هماهنگی با متحدانش به اوکراین کمک نمی‌کند
20 دی 1401 - 13:22
شناسه : 169026
0

همزمان با افزایش فشار بر آلمان برای ارسال تانک‌های لئوپارد به اوکراین، صدراعظم این کشور گفت که هر نوع کمکی به کی‌یف مشروط به هماهنگی با متحدان غربی است. به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری رویترز، آلمان اخیرا اعلام کرد که خودروهای نفربر زرهی «ماردِر» را به اوکراین می‌فرستد. کمی پیش‌تر آمریکا اعلام کرده […]

ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با افزایش فشار بر آلمان برای ارسال تانک‌های لئوپارد به اوکراین، صدراعظم این کشور گفت که هر نوع کمکی به کی‌یف مشروط به هماهنگی با متحدان غربی است.

به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری رویترز، آلمان اخیرا اعلام کرد که خودروهای نفربر زرهی «ماردِر» را به اوکراین می‌فرستد. کمی پیش‌تر آمریکا اعلام کرده بود که خودروهای زرهی بردلی را به کی‌یف می‌دهد و یک روز قبل از آن، فرانسه هم وعده مشابهی داده بود.

اولاف شولتس، صدراعظم آلمان که همواره بر اهمیت خودداری از تشدید تنش‌ها و تحریک روسیه تاکید دارد، گفت که کشورهای غربی زمان زیادی را به آماده‌سازی، بررسی و سازمان‌دهی کمک‌ها به اوکراین اختصاص داده‌اند.

کی‌یف به تانک‌های لئوپارد آلمانی چشم دارد و اگر به آن‌ها دست یابد، نقطه عطف بزرگی در حمایت‌های غرب از اوکراین رقم خواهد خورد.

شولتس گفت: آلمان به تنهایی اقدامی نخواهد کرد. ما همیشه با متحدان و دوستان خود هم‌گام خواهیم بود. در این موقعیت خطرناک، هر کاری غیر از این بی‌مسئولیتی است.

آلمان هنجارهای خود در عدم ارسال سلاح به مناقشات را زیر پا گذاشته و کمک‌های نظامی گسترده‌ای به اوکراین کرده است، اما با این وجود، منتقدان بر این باورند که شولتس و حزب حاکم باید سریع‌تر عمل کنند. آن‌ها شولتس را متهم می‌کنند که به دست متحدانش چشم دارد، حال آنکه آلمان به عنوان نزدیک‌ترین قدرت بزرگ غربی به اوکراین، باید در این کمک‌ها پیش‌قدم باشد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋