وزرای تندروی اسرائیل، تشکیلات خودگردان فلسطین را به تحریم‌های بیشتر تهدید کردند
17 دی 1401 - 22:35
شناسه : 167449
0

وزیران دارایی و امنیت “ملی” رژیم صهیونیستی تهدید کردند، تحریم‌هایی که این رژیم روز جمعه علیه تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به درخواست استفساریه این نهاد از دیوان بین‌المللی دادگستری درباره ماهیت اشغالگری اسرائیل در اراضی فلسطینی در نظر گرفت، تنها اول کار است. به گزارش مادوند، به نقل از سایت خبری معا، بتسلئیل اسموتریچ، […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیران دارایی و امنیت “ملی” رژیم صهیونیستی تهدید کردند، تحریم‌هایی که این رژیم روز جمعه علیه تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به درخواست استفساریه این نهاد از دیوان بین‌المللی دادگستری درباره ماهیت اشغالگری اسرائیل در اراضی فلسطینی در نظر گرفت، تنها اول کار است.

به گزارش مادوند، به نقل از سایت خبری معا، بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در توییتی نوشت: همانطور که در توافقنامه ائتلاف خواستیم، به ستایش «تروریسم» توسط تشکیلات خودگردان فلسطین، پرداخت‌ها به «تروریست‌ها» و مزایایی که آنها از ما دریافت می‌کنند، پایان می‌دهیم؛ کسانی که علیه ما اقدام می‌کنند بهای سنگینی برای آن خواهند پرداخت و این تنها شروع است.

ایتامار بن گویر، وزیر امنیت “ملی” رژیم صهیونیستی هم ضمن تجلیل از تصمیم تحریم تشکیلات در توییتی نوشت: دولت راستگرایی که ما تشکیل دادیم در حال تعیین مسیر است. ما در کابینه تصمیم گرفته‌ایم که اقدامات فوری علیه تشکیلات خودگردان فلسطین و مقامات آن انجام دهیم.

بن گویر افزود: امیدوارم و معتقدم اقدامات بیشتری علیه کسانی که از «تروریسم» حمایت و تلاش می‌کنند بر اسرائیل فشار بیاورند، اتخاذ شود.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی روز جمعه تصمیماتی در پاسخ به اقدام فلسطین در مراجعه به دادگاه لاهه از جمله غرامت فوری پرداخت تشکیلات خودگردان فلسطین به «تروریست‌ها و خانواده‌های آنها»، تعلیق طرح‌های ساخت و ساز فلسطینیان در منطقه ج و محرومیت سران تشکیلات خودگردان فلسطین اتخاذ کرد.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ پیش‌نویس قطعنامه فلسطین پیرامون درخواست حقوقی از دیوان بین‌المللی دادگستری در مورد ماهیت اشغالگری اسرائیل را با اکثریت آراء تصویب کرد.

انتهای پیام 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋