ناتو: پوتین کوتاه نمی‌آید؛ غرب برای حمایت بیشتر از اوکراین آماده شود
12 دی 1401 - 22:32
شناسه : 164023
0

دبیرکل ناتو با بیان اینکه هیچ نشانه‌ای مبنی بر تمایل به پایان جنگ از سمت روسیه دیده نمی‌شود، گفت که غرب باید برای حمایت بلندمدت از اوکراین آماده باشد. به گزارش مادوند، ینس استولتنبرگ، دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی گفت که حفظ اوکراین به عنوان یک کشور مستقل و واداشتن […]

ارسال توسط :
پ
پ

دبیرکل ناتو با بیان اینکه هیچ نشانه‌ای مبنی بر تمایل به پایان جنگ از سمت روسیه دیده نمی‌شود، گفت که غرب باید برای حمایت بلندمدت از اوکراین آماده باشد.

به گزارش مادوند، ینس استولتنبرگ، دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی گفت که حفظ اوکراین به عنوان یک کشور مستقل و واداشتن روسیه به مذاکره، به حمایت نظامی از کی‌یف نیاز دارد.

استولتنبرگ گفت که روسیه با اعلام بسیج عمومی نسبی در ماه سپتامبر سال گذشته، نشان داد که در حال حاضر قصد پایان جنگ را ندارد.

وی افزود: نیروهای اوکراین چندین ماه ابتکار عمل را در دست داشتند، اما می‌دانیم که روسیه هم سربازان زیادی را بسیج کرده و در حال آموزش آن‌هاست. این‌ها نشان می‌دهد که مسکو برای ادامه جنگ آماده است و سعی دارد که حملات جدیدی را آغاز کند.

دبیرکل ناتو همچنین گفت که جنگ روسیه و اوکراین «به احتمال زیاد از طریق مذاکرات پایان می‌یابد، اما اکنون ضرورت دارد که کی‌یف تسلیحات مورد نیازش را دریافت کند.»

پیش‌تر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در سخنرانی سال نوی میلادی خود تلاش کرد تا حمایت عمومی مردم کشورش از این جنگ را جلب کند و آن را عاملی دانست که آینده این کشور را تعیین خواهد کرد. در مقابل، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین پوتین را به مخفی شدن پشت سربازانش متهم کرد و گفت که او آن‌ها را رهبری نمی‌کند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋