نقش سردار سلیمانی در حمایت از مسیحیان و ایزدی‌ها برجسته است
11 دی 1401 - 0:19
شناسه : 163185
0

سفارت ایران در کپنهاگ در توییتی نوشت که نقش سردار سلیمانی در حمایت از اقلیت‌های بی‌دفاع مذهبی و قومی به‌ویژه مسیحیان و ایزدی‌ها در برابر داعش برجسته و ماندگار است. به گزارش مادوند،‌ سفارت ایران در دانمارک در توییتی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نوشت: نقش سردار سلیمانی در حمایت […]

ارسال توسط :
پ
پ
نقش سردار سلیمانی در حمایت از مسیحیان و ایزدی‌ها برجسته است

سفارت ایران در کپنهاگ در توییتی نوشت که نقش سردار سلیمانی در حمایت از اقلیت‌های بی‌دفاع مذهبی و قومی به‌ویژه مسیحیان و ایزدی‌ها در برابر داعش برجسته و ماندگار است.

به گزارش مادوند،‌ سفارت ایران در دانمارک در توییتی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نوشت: نقش سردار سلیمانی در حمایت از اقلیت‌های بی‌دفاع مذهبی و قومی به‌ویژه مسیحیان و ایزدی‌ها در برابر داعش برجسته و ماندگار است. فضیلت اخلاقی او در حمایت از مظلوم در برابر ظالم واقعاً در تار و پود زندگی او تنیده شد. او یک از خود گذشته بود.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی در ۱۳ دی ۱۳۹۸، هنگام خروج از فرودگاه بین‌المللی بغداد در عملیاتی تحت عنوان “آذرخش کبود” به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور وقت آمریکا، مورد حملهٔ موشک پهپاد نظامی ارتش این کشور قرار گرفت و ترور شد.
ایران در واکنش به ترور یک مقام ارشد نظامی خود از سوی دولت آمریکا به پایگاه هوایی عین‌الاسد آمریکا در عراق تحت عملیاتی با عنوان «انتقام سخت» حمله کرد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋