گانتس: تلاش رئیس حزب “صهیونیسم دینی” برای تهدید رئیس ستاد ارتش خطرناک است
06 دی 1401 - 22:34
شناسه : 161507
0

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تلاش رئیس حزب “صهیونیسم دینی” برای تهدید رئیس ستاد ارتش یک مسئله نگران کننده و خطرناک است. به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش یک کارآموز نیست که اوامر را اجرا کند، وظیفه او مشخص […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تلاش رئیس حزب “صهیونیسم دینی” برای تهدید رئیس ستاد ارتش یک مسئله نگران کننده و خطرناک است.

به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش یک کارآموز نیست که اوامر را اجرا کند، وظیفه او مشخص کردن موضع شغلی خود علیه اقداماتی است که به امنیت و وظیفه ارتش لطمه می‌زند. تلاش برای تهدید رئیس کنونی ستاد ارتش و رئیس آتی و ساکت کردن وی یک مسئله نگران‌کننده و خطرناک است.

بعد از اینکه کوخاوی در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی درباره انتقال اختیارات ارتش و وزارت امنیت به بتسلئیل اسموتریچ، رهبر حزب صهیونیسم دینی و ایتامار بن گویر، رهبر حزب قدرت یهود هشدار داد، اسموتریچ از کوخاوی خواست در سیاست دخالت نکند.

قرار است اسموتریچ وزیر اضافی در وزارت جنگ باشد و اختیارات اداره مدنی و دفتر هماهنگی فعالیت دولت در مناطق فلسطینی به وی داده شود. بن گویر نیز قرار است وزیر امنیت ملی شود.

قرار است پنجشنبه دولت نتانیاهو از کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) رأی اعتماد بگیرد. نتانیاهو از یائیر لاپید، نخست وزیر کنونی خواسته قدرت را به صورت منظم تحویل بدهد و دست از تحریک علیه دولت نوپای نتانیاهو بردارد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋