26 آذر 1401 - 13:23
شناسه : 157482
0

وقتی ترامپ در شبکه اجتماعی‌اش یک مجموعه «کارت تجارت دیجیتال رسمی دونالد ترامپ» را با تصویری از خود در لباس ابرقهرمانی همراه با شنل و کمربندی با نوشته «قهرمان ترامپ» با قیمت ۹۹ دلار معرفی کرد، وارد دنیای کمیک‌های تمسخرآمیز اینترنتی شد. به گزارش مادوند به نوشته گاردین، جان کریاکو، افشاگر سیا که تبدیل به […]

ارسال توسط :
پ
پ

وقتی ترامپ در شبکه اجتماعی‌اش یک مجموعه «کارت تجارت دیجیتال رسمی دونالد ترامپ» را با تصویری از خود در لباس ابرقهرمانی همراه با شنل و کمربندی با نوشته «قهرمان ترامپ» با قیمت ۹۹ دلار معرفی کرد، وارد دنیای کمیک‌های تمسخرآمیز اینترنتی شد.

به گزارش مادوند به نوشته گاردین، جان کریاکو، افشاگر سیا که تبدیل به نویسنده شده، درباره این اقدام دونالد ترامپ نوشت: «درست زمانی که فکر می‌کردید این جنایتکار نمی‌تواند خود را بیش از آنچه بوده تحقیر کند، یک چیزی می‌آید، و این چیز همان “اعلامیه بزرگ” او بود.»

روز چهارشنبه، ترامپ از پلتفرم رسانه اجتماعی تروث سوشال خود – که پس از اخراج وی از توییتر ایجاد شد – برای انتشار یک فیلم تبلیغاتی کوتاه در مورد حضورش در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست‌جمهوری آمریکا بهره برد.

او اعلام کرده بود که یک اعلام بزرگ در راه است و همه منتظر بودند که این اعلام بزرگ مربوط به رقابت در میان جمهوری خواهان مجلس نمایندگان برای ریاست بر این مجلس یا کمپین عمدتا غیرفعال ترامپ برای ریاست جمهوری ۲۰۲۴ باشد.

در عوض، ترامپ خطی از کارت‌های معاملاتی دیجیتالی را معرفی کرد که می‌توان آن‌ها را با ارز دیجیتال یا کارت اعتباری خریداری کرد. درآمد حاصل از این کارت‌ها – که در میان سایر نمادها که رئیس‌جمهور سابق را به عنوان یک فضانورد و یک گاوچران نشان می‌دهد – نه به ستاد انتخاباتی ترامپ، بلکه از طریق یک قرارداد صدور مجوز به شخص ترامپ می‌رسد.

این در حالی است که این اعلامیه مورد تمسخر و ناباوری لیبرال‌ها و برخی محافظه کاران قرار گرفته است.

در این ویدئو ترامپ در انیمیشنی از خودش در حالی که بیرون برج ترامپ ایستاده و دکمه‌های کت و لباسش را باز می‌کند تا لباس ابرقهرمانی‌اش دیده شود و از چشمانش نورهای لیزرهای ساطع می‌شود، می‌گوید: «آمریکا به یک ابرقهرمان نیاز دارد!»

ترامپ گفت که او صرفاً به حامیانش «کارت‌هایی با مضمون هنر شگفت‌انگیز زندگی و حرفه‌ی من» ارائه داده که «بسیار شبیه کارت‌های بازی بیسبال است، اما امیدوارم بسیار هیجان‌انگیزتر باشد.»

رئیس‌جمهور سابق ۷۶ ساله بالای تصویر خود که در یک رینگ بوکس یا کشتی ایستاده و عضلاتش زیر یک لباس چسبان قرمز دیده می‌شود و چکمه‌های آبی بلند منقش به “۴۵” (شماره ریاست جمهوری او برای نامزدی جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۴ ) و پرچم آمریکا به عنوان یک شنل بر تن دارد، نوشته است: “کارت‌های خود را همین حالا دریافت کنید!، این کارت‌ها فقط ۹۹ دلار قیمت دارند و یک هدیه کریسمس عالی خواهند بود، منتظر نباشید، به اعتقاد من، آنها خیلی سریع فروش خواهند رفت!”

نیاز ترامپ به پول به دلیل مشکلات حقوقی بی‌سابقه در امور تجاری‌ و سیاسی، اخیراً افزایش یافته است. او همچنین در نظرسنجی‌های مربوط به نامزدی حزب جمهوری‌خواه در سال ۲۰۲۴ شکست خورده است و در نظرسنجی‌های USA Today، CNN و وال استریت ژورنال از فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، عقب مانده است.

روز پنجشنبه، در میان تمسخر گسترده، سانتیاگو مایر، مدیر اجرایی Voters Tomorrow، نوشت: «اعلان اصلی دونالد ترامپ این است که او کارت‌های پوکمون خودش را می‌فروشد.»

جینجر گیبسون، سردبیر ارشد واشنگتن برای ان‌بی‌سی دیجیتال، نوشت: «به نظر می‌رسد «اعلان اصلی» دونالد ترامپ این است که او هنوز فکر می‌کند که وقتی او درخواست کند، مردم ۹۹ دلار به او می‌دهند.

سارا رامپ، یکی از ویراستاران Mediate، یک ناظر رسانه‌ای، گفت: “این به نوعی خنده‌دارتر از آن چیزی است که حتی من انتظار داشتم.”

فیلیپ بامپ، ستون نویس واشنگتن پست هم گفت که ترامپ در حال شکست است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋