22 آذر 1401 - 22:35
شناسه : 156345
0

رئیس حزب القوات اللبنانی اظهار کرد که عربستان نقش «استراتژیکی» در لبنان ایفا می‌کند. به گزارش مادوند، سمیر جعجع، رئیس حزب القوات اللبنانی لبنان در مصاحبه با روزنامه عکاظ گفت: عربستان نقش گسترده‌ای را در سطح استراتژیک ایفا می‌کند. وی افزود: برخی نقش عربستان را نمی‌بینند جز در سطح تاکتیکی کوچک و محدودی که بر […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس حزب القوات اللبنانی اظهار کرد که عربستان نقش «استراتژیکی» در لبنان ایفا می‌کند.

به گزارش مادوند، سمیر جعجع، رئیس حزب القوات اللبنانی لبنان در مصاحبه با روزنامه عکاظ گفت: عربستان نقش گسترده‌ای را در سطح استراتژیک ایفا می‌کند.

وی افزود: برخی نقش عربستان را نمی‌بینند جز در سطح تاکتیکی کوچک و محدودی که بر برخی از محله‌های بیروت، طرابلس، جبل لبنان، بقاع یا جنوب تأثیر بگذارد.

این سیاست‌مدار لبنانی عنوان داشت: عربستان سعودی در حال حاضر نمی‌خواهد در کوچه‌های تنگ و دراز لبنانی ورود کند، اما کاری که انجام می‌دهد در سطح استراتژیک است.

وی برای تایید این گفته خود، موضع عربستان نسبت به انتخابات ریاست جمهوری لبنان را مطرح کرد و گفت: از نخستین لحظه انتخابات ریاست جمهوری، عربستان به تمامی طرف‌های ذی‌ربط تصمیم خود مبنی بر این امر را ابلاغ کرد که اگر رئیس جمهوری در لبنان روی کار بیاید که اعتمادی ایجاد نکند، عربستان در هیچ امری که مرتبط با کمک‌ها به لبنان باشد، مشارکت نخواهد کرد.

جعجع عنوان داشت که این موضع عربستان باعث شد که برخی از کشورهای اروپایی موضع خود را تغییر داده و موضع عربستان را در پیش بگیرند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋