19 آذر 1401 - 22:33
شناسه : 155080
0

گروه مقاومتی “عرین الاسود” با برگزاری رزمایش نظامی در نابلس بر پایداری و ادامه مقاومت این گروه در برابر اشغالگران اسرائیلی تأکید کرد. به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، گروه “عرین الاسود” (بیشه شیران) رزمایش نظامی بزرگی را در باب الساحه در شهرک قدیمی نابلس برگزار و اعلام کرد: کسانی که فکر […]

ارسال توسط :
پ
پ

گروه مقاومتی “عرین الاسود” با برگزاری رزمایش نظامی در نابلس بر پایداری و ادامه مقاومت این گروه در برابر اشغالگران اسرائیلی تأکید کرد.

به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، گروه “عرین الاسود” (بیشه شیران) رزمایش نظامی بزرگی را در باب الساحه در شهرک قدیمی نابلس برگزار و اعلام کرد: کسانی که فکر می‌کنند کار گروه ما تمام شده است، در توهم به سر می‌برند. نیروهای ما که استراتژی‌ها را تغییر می‌دهند و اشغالگران اسرائیلی را در میادین جنگ غافلگیر می‌کنند، پایدار هستند.

گروه عرین الاسود مراسم بزرگداشت چهلم ودیع الحوح، از فرماندهان این گروه و تعدادی از اعضای آن را که توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند در نابلس برگزار و طی آن رزمایش نظامی را برگزار کرد.

یکی از اعضای عرین الاسود گفت: عرین الاسود به وحدت مبارزه و خون ایمان دارد و قطب نمای آن فلسطین و قدس است.

گروه عرین الاسود از مدت‌ها پیش به دنبال افزایش جنایت‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری با مشارکت گروه‌های فلسطینی تشکیل شده و عملیات‌های زیادی علیه نیروهای اسرائیلی انجام داده است.

از سوی دیگر منابع فلسطینی اعلام کردند که در جریان درگیری‌های پراکنده با نیروهای اسرائیلی در شهرهای کرانه باختری ده‌ها فلسطینی زخمی شدند. به گفته هلال احمر فلسطین در نابلس ۴۳ فلسطینی زخمی شدند. نیروهای اسرائیلی با گاز اشک‌آور و بمب صوتی به فلسطینی‌ها حمله کردند.

در این درگیری یک کودک نیز به ضرب گلوله نیروهای اسرائیلی زخمی شد.

در الخلیل نیز ده‌ها فلسطینی در درگیری‌ها با نیروهای اسرائیلی زخمی شدند. تعداد زیادی فلسطینی راهپیمایی را در شهرک “بیت امر” در اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋