کنترل انصارالله یمن بر شهر استراتژیک “الیتمه” در مرز با عربستان
04 دی 1400 - 9:33
شناسه : 14136
0

یک منبع نظامی اعلام کرد که نیروهای انصارالله یمن بامداد امروز جمعه موفق شدند یک شهر مرزی با عربستان در استان الجوف در شمال یمن را به کنترل خود درآورند. به گزارش مادوند، به نقل از عربی ۲۱، این منبع نظامی اعلام کرد که نیروهای انصارالله پس از نبرد با واحدهای نظامی ارتش یمن، کنترل […]

ارسال توسط :
پ
پ

یک منبع نظامی اعلام کرد که نیروهای انصارالله یمن بامداد امروز جمعه موفق شدند یک شهر مرزی با عربستان در استان الجوف در شمال یمن را به کنترل خود درآورند.

به گزارش مادوند، به نقل از عربی ۲۱، این منبع نظامی اعلام کرد که نیروهای انصارالله پس از نبرد با واحدهای نظامی ارتش یمن، کنترل شهر استراتژیک “الیتمه” در شمال شرق استان الجوف را به دست گرفتند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود به عربی ۲۱ گفت که ارتش یمن کنترل الیتمه، آخرین پایگاه نیروهای دولت مستعفی یمن در استان الجوف، واقع در نزدیکی مرز عربستان را به دست گرفتند.

این منبع نظامی افزود: کنترل حوثی ها(انصارالله) بر شهر الیتمه پس از نبردهای محدود با یگان های نظامی ارتش دولت (مستعفی) یمن در مجاورت این شهررخ داد.

بیش از یک هفته پیش نیز ارتشو نیروهای مردمی یمن کنترل تعدادی از مناطق و مکان‌های استراتژیک در مناطقی چون برط العنان وخب و الشعف و کبری در جوف را به دست گرفتند.

منطقه الیتمه از اهمیت استراتژیکی برخوردار است، زیرا در نزدیکی نوار مرزی با عربستان قرار دارد و همچنین جاده بین المللی که از آن می گذرد استان الجوف را به بندر زمینی البقاع در شرق صعده متصل می‌کند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋