پوتین از رزمایش جدید با اعضای پیمان امنیت جمعی خبر داد
29 مرداد 1401 - 23:34
شناسه : 123446
0

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از برگزاری رزمایش نظامی آتی سازمان پیمان امنیت جمعی (CSTO) به رهبری مسکو خبر داد. به گزارش مادوند به نقل آناتولی، پوتین در دیدار با قاسم جومارت توکایف، همتای قزاقستانی خود در سوچی خاطرنشان کرد که امسال روسیه و قزاقستان سی‌امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک را جشن می گیرند و […]

ارسال توسط :
پ
پ

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از برگزاری رزمایش نظامی آتی سازمان پیمان امنیت جمعی (CSTO) به رهبری مسکو خبر داد.

به گزارش مادوند به نقل آناتولی، پوتین در دیدار با قاسم جومارت توکایف، همتای قزاقستانی خود در سوچی خاطرنشان کرد که امسال روسیه و قزاقستان سی‌امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک را جشن می گیرند و دو کشور در بسیاری از زمینه‌ها همکاری نزدیک دارند.

پوتین گفت: وزارتخانه‌ها و ادارات ما فعالانه کار می‌کنند، کمیسیون بین دولتی فعالانه کار می کند. وزارت خارجه (روسیه و قزاقستان) و وزارتخانه‌های دفاع به طور مشترک در حال آماده سازی رویدادهای مختلف از جمله تمرین های مشترک در چارچوب پیمان امنیت جمعی هستند.”

پیش از این، ارتش قزاقستان از مذاکره با همتایان پیمان امنیت جمعی درباره آماده سازی و اجرای رزمایش‌های ویژه Search (Poisk)-2022، Echelon-2022 و Interaction-2022 خبر داده بود.

نمایندگان پیمان امنیت جمعی در مورد بخش‌های کلیدی رزمایش‌ها، نیروها و سایر مسائل سازمانی به توافق رسیدند. برنامه ریزی شده است که تمامی تمرینات، ترکیبی از آموزش اجزای مختلف نیروهای پیمان امنیت جمعی در یک محیط عملیاتی واحد در خاک قزاقستان در زمین آموزشی ماتیبولاک برگزار شود. به طور خاص، در طول رزمایش ویژه جستجو-۲۰۲۲، مسائل مربوط به سازماندهی و انجام اطلاعات مورد بررسی قرار خواهد گرفت، در حالی که تعامل-۲۰۲۲ برای بررسی مسائل مربوط به آماده سازی و اجرای عملیات مشترک برای بومی سازی یک درگیری مسلحانه در منطقه آسیای مرکزی پیش بینی می شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋