درخواست ده‌ها سازمان‌ حقوق بشری برای حمایت از فلسطینیان
23 مرداد 1401 - 1:04
شناسه : 120304
0

ده‌ها سازمان و نهاد حقوق بشری در کشورهای عربی و اروپایی خواستار حمایت از ملت فلسطین و خاتمه بخشیدن به حملات اسرائیل به غزه شدند. به گزارش مادوند، به نقل از سایت عربی ۲۱، ده‌ها سازمان و نهاد حقوقی در کشورهای عربی و اروپایی با صدور بیانیه‌ای خواستار حفاظت و حمایت از ملت فلسطین و […]

ارسال توسط :
پ
پ

ده‌ها سازمان و نهاد حقوق بشری در کشورهای عربی و اروپایی خواستار حمایت از ملت فلسطین و خاتمه بخشیدن به حملات اسرائیل به غزه شدند.

به گزارش مادوند، به نقل از سایت عربی ۲۱، ده‌ها سازمان و نهاد حقوقی در کشورهای عربی و اروپایی با صدور بیانیه‌ای خواستار حفاظت و حمایت از ملت فلسطین و خاتمه بخشیدن به حملات اسرائیل به غزه و عدم سرپوش گذاشتن بر حملات مکرر رژیم صهیونیستی شدند.

این سازمان‌ها در بیانیه خود اعلام کردند، تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در سایه همدستی بین‌المللی، بی توجهی موسسات سازمان ملل و تن دادن برخی کشورهای عربی به عادی سازی روابط با اسرائیل صورت گرفته است.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، حمله علیه غزه در پنجم اوت در چارچوب تلاش اسرائیل برای صدور بحران داخلی آن انجام شد و دولت متجاوز و نژادپرست در حمله جدید خود علیه فلسطینیان زنان، کودکان و سالخوردگان را بدون هیچ تمایزی هدف قرار داد.

در این بیانیه آمده است، حمله به غزه غیرنظامیان و تاسیسات حیاتی و مدنی در نوار غزه را هدف قرار داد؛ کسانی که از ۱۷ سال پیش به خاطر محاصره شدید در معرض شرایط نامساعدی قرار دارند و این اقدامات غیرانسانی ناقض تمامی قوانین بین‌المللی است.

این سازمان‌ها در بیانیه خود، خواستار مداخله فوری نهادهای بین‌المللی به ویژه سازمان ملل جهت ایفای نقششان در توقف کامل حملات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی به نوار غزه و مجبور کردن اسرائیل به پایبند بودن به قطعنامه‌های بین‌المللی شدند.

امضاکنندگان این بیانیه همچنین خواستار توقف سیاست استاندارد دوگانه در تعامل با حقوق ملت فلسطین و همچنین توقف صادرات تسلیحات به اراضی اشغالی و توقف روابط تجاری با اسرائیل شدند و اعلام کردند رژیم صهیونیستی به مثابه تهدیدی علیه صلح و امنیت جهانی است.

این سازمان ها در این بیانیه خواستار مداخله فوری تمامی نهادها و موسسات بین‌المللی و تحت فشار قرار دادن رژیم اشغالگر برای توقف تجاوزات خود علیه غیرنظامیان، کودکان و سالخوردگان و همچنین لغو فوری محاصره از نوار غزه با استناد به فصل هفتم منشور سازمان ملل شدند که بر اساس آن رژیم صهیونیستی باید هرچه زودتر به اشغالگری خود پایان دهد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋