گسترش روابط، محور رایزنی رئیس‌جمهوری قزاقستان و بن‌سلمان
03 مرداد 1401 - 1:08
شناسه : 111207
0

سرویس خبری ریاست جمهوری قزاقستان، از توافق قاسم جومارت توکایف و ولیعهد عربستان برای تقویت همکاری بین دو کشور خبر داد. به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در گزارش این سرویس خبری آمده است که قاسم جومارت توکایف، رئیس جمهوری قزاقستان و محمد بن سلمان،‌ ولیعهد عربستان در جریان دیدارشان در جده، عربستان […]

ارسال توسط :
پ
پ

سرویس خبری ریاست جمهوری قزاقستان، از توافق قاسم جومارت توکایف و ولیعهد عربستان برای تقویت همکاری بین دو کشور خبر داد.

به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در گزارش این سرویس خبری آمده است که قاسم جومارت توکایف، رئیس جمهوری قزاقستان و محمد بن سلمان،‌ ولیعهد عربستان در جریان دیدارشان در جده، عربستان بر تمایل دو طرف در “تقویت چشمگیر” تجارت دوجانبه تاکید کرده و گفتند که می‌خواهند در آینده‌ای نزدیک دولت‌های دو کشور همکاری در این زمینه را تسریع بخشند.

توکایف همچنین گفت، قزاقستان آماده ارائه پیشنهاد شرایط ویژه و طیف گسترده‌ای از آنها برای سرمایه‌گذاران سعودی در حوزه‌های مختلف و مورد توجه است.

محمد بن سلمان نیز گفت که روابط بین ریاض و قزاقستان در سطح خوبی است و یک گستره وسیع برای تقویت همکاری و توسعه بین دو کشور وجود دارد. در همین حال رئیس جمهوری قزاقستان از ولیعهد عربستان دعوت کرد تا به این کشور سفر کند و این دعوت از سوی محمد بن سلمان پذیرفته شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋