شهید چمران را با «قصه‌های آقای وزیر» بشناسید
29 خرداد 1401 - 23:25
شناسه : 95047
0

مستند «قصه‌های آقای وزیر» با روایتی از سبک زندگی و مدیریت شهید دکتر چمران از شبکه یک پخش می شود. به گزارش مادوند به نقل از روابط عمومی شبکه یک، محسن مقصودی، تهیه کننده، مستند «قصه های آقای وزیر» گفت: این مستند که در سه قسمت یک ساعته تهیه شده است، به معرفی ویژگی‌های مدیریتی […]

ارسال توسط :
پ
پ

مستند «قصه‌های آقای وزیر» با روایتی از سبک زندگی و مدیریت شهید دکتر چمران از شبکه یک پخش می شود.

به گزارش مادوند به نقل از روابط عمومی شبکه یک، محسن مقصودی، تهیه کننده، مستند «قصه های آقای وزیر» گفت: این مستند که در سه قسمت یک ساعته تهیه شده است، به معرفی ویژگی‌های مدیریتی شهید چمران و زندگی علمی و اجتماعی ایشان اختصاص دارد و اطلاعات مفیدی برای مدیران و نسل جوان در بردارد.

مقصودی با بیان اینکه، در این مستند با همرزمان، دوستان و همکاران و شخصیت های علمی مرتبط با شهید چمران گفت و گو شده است، گفت: مستند «قصه های آقای وزیر» به مناسبت سالگرد شهادت شهید چمران در (۳۱ خرداد ۱۳۶۰) تهیه شده است؛ وزیری که هنگام شهادت در زیرزمین ساختمان نخست وزیری زندگی می‌کرد و مسکن و خودروی شخصی نداشت.  

مستند «قصه‌های آقای وزیر» که کاری از گروه برنامه‌سازی ثریا و با کارگردانی محمد نوروزی تهیه شده است، روز یکشنبه تا سه شنبه ( ۲۹ خرداد تا ۳۱ خرداد) ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه از شبکه یک پخش می شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋