فرماندار اهر: ایجاد دانشگاه فرهنگیان نقطه عطفی در تاریخ آموزش و پرورش اهر خواهد بود
03 تیر 1397 - 19:01
شناسه : 9245
0

فرماندار اهر ایجاد و راه اندازی دانشگاه فرهنگیان را در اهر نقطه عطفی در تاریخ آموزش وپرورش شهرستان عنوان کرد. به گزارش مادوند،زاهد محمودی در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تأکید بر ضرورت ایجاد دانشگاه فرهنگیان در اهر افزود: این رویداد باعث توسعه مبانی علمی و فرهنگی شهرستان خواهد شد. وی همچنین یکی از […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار اهر ایجاد و راه اندازی دانشگاه فرهنگیان را در اهر نقطه عطفی در تاریخ آموزش وپرورش شهرستان عنوان کرد.

142130به گزارش مادوند،زاهد محمودی در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تأکید بر ضرورت ایجاد دانشگاه فرهنگیان در اهر افزود: این رویداد باعث توسعه مبانی علمی و فرهنگی شهرستان خواهد شد.

وی همچنین یکی از رویدادهای مهم پیش رو را برگزاری کنکور سراسری در ۱۳ حوزه امتحانی برشمرد و گفت: باید این ماراتن علمی در آرامش و امنیت برگزار شود.
محمودی همچنین با بیان اینکه امتحانات نهایی و کنکور سراسری در این برهه زمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، هماهنگی آموزش و پرورش، فرمانداری و سایر نهادهای دخیل در این   امر را از جمله سازمان های خدماتی مانند اداره برق، آب، شهرداری و آتش نشانی و همچنین نیروی انتظامی را در   جهت تامین رفاه و امنیت دانش آموزان داوطلب کنکور ضروری دانست .
فرماندار اهر با تاکید براین که مصوبات جلسات شورا باید پیگیری شود افزود: از مصوبات جلسات قبل که ساماندهی اوقات فراغت و بحث مهارت آموزی در فصل فراغت دانش آموزان بود که می تواند قسمت اعظمی از بحث بیکاری جوانان را برطرف کند.
مدیر آموزش و پرورش اهر نیز در این جلسه ضمن تاکید بر پیگیری مصوبات قبلی از قبیل ساماندهی فضای آموزشی برای سالتحصیلی آینده گفت: گزارش عملکرد مدیریت در یکسال گذشته در قالب کتاب چاپ و منتشر خواهد شد .
جعفر شجاعی همکاری نهادهای دخیل در امر غنی سازی اوقات فراغت را از جمله شهرداری و… خواستار شد و از حصارکشی فضاهای دارای کاربری آموزش با همکاری شهرداری تقدیر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋