پرواز تبریز- ازمیر و بالعکس از فرودگاه تبریز
29 خرداد 1397 - 13:57
شناسه : 9049
0

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی از برقراری پرواز «ازمیر- تبریز» و بالعکس از فرودگاه شهید مدنی تبریز خبر داد. به گزارش مادوند،«مصطفی صفایی» در این‌باره اظهار کرد: پرواز «تبریز- ازمیر» هفته ای یکبار در روز جمعه توسط شرکت هواپیمایی ایرتور با شماره پرواز ۹۷۱۳ ساعت ۰۰:۳۰ بامداد با هواپیمای بویینگ MD با ظرفیت ۱۶۰ نفر انجام می‌شود.  […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی از برقراری پرواز «ازمیر- تبریز» و بالعکس از فرودگاه شهید مدنی تبریز خبر داد.

download 6 2به گزارش مادوند،«مصطفی صفایی» در این‌باره اظهار کرد: پرواز «تبریز- ازمیر» هفته ای یکبار در روز جمعه توسط شرکت هواپیمایی ایرتور با شماره پرواز ۹۷۱۳ ساعت ۰۰:۳۰ بامداد با هواپیمای بویینگ MD با ظرفیت ۱۶۰ نفر انجام می‌شود. 

وی با تأکید بر این‌که در گذشته چنین پروازی در تبریز برقرار نبوده و صرفاً در ایام عید پرواز «ازمیر- تبریز» انجام شد اما این روال قطع شد، گفت: از هفته پیش پرواز «ازمیر- تبریز و بالعکس» آغاز شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی علت برقراری پرواز «ازمیر- تبریز» تقاضای مکرر مشتریان از شرکت هواپیمایی دانست و افزود: در صورت تقاضای مکرر مردم از شرکت‌های هواپیمایی، برقراری پروازها مورد توجه و پیگیری قرار می‌گیرد.

صفایی یادآور شد: اکنون نیز پیگیر هستیم تا پرواز شرکت هواپیمایی جورجیا هم برقرار شود و احتمال آن زیاد است که پرواز این شرکت نیز آغاز شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋