اجرای ویژه سیرک بین المللی ایران – برزیل برای کودکان مبتلا به سرطان در تبریز
27 خرداد 1397 - 13:03
شناسه : 8953
0

جمعی از کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت جمعیت خیریه قلبهای سبز به همراه خانواده هایشان مهمان سیرک بین المللی ایران – برزیل در لاله پارک تبریز شدند. به گزارش مادوند،جمعیت خیریه قلبهای سبز به عنوان اولین مؤسسه تخصصی حامی کودکان بازمانده از تحصیل و یاور کودکان مبتلا به سرطان که کارگروه ویژه ای را […]

ارسال توسط :
پ
پ

جمعی از کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت جمعیت خیریه قلبهای سبز به همراه خانواده هایشان مهمان سیرک بین المللی ایران – برزیل در لاله پارک تبریز شدند.

IMG 20180617 013140 702به گزارش مادوند،جمعیت خیریه قلبهای سبز به عنوان اولین مؤسسه تخصصی حامی کودکان بازمانده از تحصیل و یاور کودکان مبتلا به سرطان که کارگروه ویژه ای را در بخش خون بیمارستان کودکان ایجاد و مستقر کرده است، با هماهنگی خانواده های بیماران و کادر درمانی بخش خون بیمارستان کودکان تبریز و به دعوت مدیریت سیرک و هنرمندان بین المللی، جمعی از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده هایشان را مهمان سیرک بزرگ بین الملی ایران – برزیل کردند.

۴۰۰ نفر از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده های آنها به همراه کادر درمانی و مددکاران این بخش مهمان مهربانی هنرمندان سیرک ایران – برزیل شدند
برنامه های مفرح فرهنگی و تفریحی بخشی از فعالیتهای جمعیت خیریه قلبهای سبز است که هر ساله تحت عناوین مختلفی چون نمایشگاه نقاشی کودکان، جشن قطع درمان کودکان مبتلا به سرطان، جشن های مناسبتی، گلریزان و… برگزار می شود.

در این مراسم سعید نامور نماینده سازمان های مردم نهاد شهرستان تبریز به نمایندگی از جمعیت خیریه قلبهای سبز و به رسم ادب و تجلیل از نیات خیرخواهانه مدیریت سیرک بین المللی ایران – برزیل و هنرمندان آن، برای آنچه که میزبانی شایسته از کودکان مبتلا به سرطان نامیده می شد، با اهدای لوح سپاس و تابلو نقاشی تبریز ۲۰۱۸ کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت جمعیت، تقدیر به عمل آورد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋