آموزش وپرورش تهران از ناظم خاطی شکایت کرد
13 خرداد 1397 - 14:05
شناسه : 8506
0

پس از گذشت چند روز از بازگشایی پرونده شکایت آموزش و پرورش از معاون مدرسه ای در غرب تهران به دلیل آزار و اذیت جمعی از پسران، خبر این شکایت و تشکیل پرونده توسط آموزش و پرورش رسانه ای شد. به گزارش مادوند،مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در روز هشتم خرداد ماه از معاون […]

ارسال توسط :
پ
پ

پس از گذشت چند روز از بازگشایی پرونده شکایت آموزش و پرورش از معاون مدرسه ای در غرب تهران به دلیل آزار و اذیت جمعی از پسران، خبر این شکایت و تشکیل پرونده توسط آموزش و پرورش رسانه ای شد.

2797250به گزارش مادوند،مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در روز هشتم خرداد ماه از معاون خاطی مدرسه معین به دادسرای ناحیه ۲۱ (ویژه ارشاد) شکایت کرده است که متن آن به این شرح است:« به استحضار می رساند طبق گزارش واصله و مدارک ضمیمه از اداره آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران و درخواست جمعی از اولیا مجتمع آموزشی غیر دولتی پسرانه دکتر معین شخصی به نام … از نیروهای آزاد شاغل در مدرسه مزبور از موقعیت و پست و مقام خود سوء استفاده کرده و با رفتارهای غیر اخلاقی و خلاف قانون و مقررات خود موجب وهن دستگاه و ورود خسارت معنوی به آموزش‌ و پرورش شده است.

لذا از نامبرده به اتهام سوء استفاده از پست و موقعیت شغلی خود و ورود خسارت معنوی به آموزش‌ و پرورش و جریحه دار شدن احساسات عمومی در سطح جامعه و ایجاد حساسیت به وجود آمده در فضای مجازی شکایت داشته و درخواست رسیدگی خارج از نوبت وفق قوانین و مقررات مورد استدعاست.

درضمن آقای فرشید اسماعیلی و خانم آرزو عبدالمالکی منفردا و متفقا به عنوان نمایندگان حقوقی این اداره کل جهت پیگیری موضوع و دفاع از حقوق آموزش و پرورش معرفی می گردند.»

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋