ورود سامانه بارشی جدید از فردا
07 خرداد 1397 - 10:43
شناسه : 8323
1

موج جدید بارش ها از سه شنبه وارد ایران می شود و بارندگی قابل توجهی خواهیم داشت . به گزارش مادوند،محمد اصغری افزود : باید احتیاط کرد، ممکن است بارندگی های رگباری سیل آسا دوباره تکرار شود و بررسی ها نشان می دهد از الان تا ۲۰خرداد احتمال وقوع بادهای تندری وجود دارد. وی گفت […]

ارسال توسط :
پ
پ

موج جدید بارش ها از سه شنبه وارد ایران می شود و بارندگی قابل توجهی خواهیم داشت .

1396120510460463013433624به گزارش مادوند،محمد اصغری افزود : باید احتیاط کرد، ممکن است بارندگی های رگباری سیل آسا دوباره تکرار شود و بررسی ها نشان می دهد از الان تا ۲۰خرداد احتمال وقوع بادهای تندری وجود دارد.
وی گفت : رگبارهای سیل آسا برای استان های آذربایجان های شرقی و غربی، اردبیل ، ارتفاعات زنجان ، کردستان، همدان ، مرکزی ، شمال استان اصفهان ، البرز ،­ تهران و ارتفاعات سمنان­­ از فردا انتظارمی رود و شرایط برای بارش های سیل آسا و احتمالا آبگرفتگی معابر وجود­­ دارد.
اصغری افزود: روز چهارشنبه نیز به صورت محدودتر شرایط روز سه شنبه را خواهد داشت و روز پنجشنبه شرایط عادی می شود.
وی گفت: البته اتفاقی که در ساعات گذشته رخ داد این بود که هوای سرد در اکثر مناطق کشور حاکم و باعث شد هوا خنک ترشود به طوری که هوای مشهد مقدس ۱۳درجه نسبت به روز قبل خنک تر است.
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: همچنین موجی که از روز گذشته در شرق کشور فعال بود در حال خروج از کشور است اما همچنان ابرهای باران زا در مناطقی مانند مشهد­ ­، فریمان، گرگان و بجنورد دیده می شود اما هرچه زمان جلوتر می رود آسمان آن مناطق نیز صاف می شود.

وی گفت: البته­ با توجه به رطوبتی که در منطقه وجود دارد همچنان در ساعات بعداز ظهر باید منتظر ظهور ابر در دامنه های البرز مرکزی از جمله در ارتفاعات تهران ، استان البرز ، قزوین ، زنجان و شمال غرب کشور باشیم.
اصغری ادامه داد: احتمال وقوع بارندگی در این مناطق نیز وجود دارد.
وی گفت: در جنوب شرق کشور وزش باد­ در طول هفته پدیده غالب است و این وضع را همراه با گردوخاک تا آخر هفته خواهیم داشت و ابهای ساحل شرقی دریای عمان از امروز مواج­ خواهد شد و آب های شرقی دریای خزر هم مواج است، اما هرچه زمان به جلوتر می رود در دریای خزر هوا آرام تر می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋