وزیر بهداشت همزمان با هفته سلامت به تبریز سفر کرد
30 فروردین 1397 - 10:04
شناسه : 7513
0

همزمان با فرا رسیدن هفته سلامت، وزیر بهداشت به منظور افتتاح و بازدید از پروژه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی، وارد تبریز شد. به گزارش مادوند،همچنین به مناسبت هفته سلامت وزیر بهداشت در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در تبریز شرکت می‌کند. افتتاح مرکز سلامت لاله، کلینیک ویژه تخصصی اسدآبادی تبریز و […]

ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با فرا رسیدن هفته سلامت، وزیر بهداشت به منظور افتتاح و بازدید از پروژه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی، وارد تبریز شد.

به گزارش مادوند،همچنین به مناسبت هفته سلامت وزیر بهداشت در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در تبریز شرکت می‌کند.

افتتاح مرکز سلامت لاله، کلینیک ویژه تخصصی اسدآبادی تبریز و مرکز مهارت‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و حضور در آیین نکوداشت هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان شرقی از برنامه‌های سفر دکتر هاشمی به تبریز است.

بنابر اعلام وبدا، کلینیک ویژه اسد آبادی که در منطقه کمتر برخوردار تبریز، در زمینی با زیربنای ۳۸۰۰ متر مربع در ۴ طبقه احداث و در مدت ۲۸ ماه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی اسدآبادی دارای بخش‌هایی مانند خدمات پرستاری، آزمایشگاه، داروخانه، کلینیک پزشکی خانواده و پزشک عمومی، رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی، کلینیک‌های قلب و عروق، مغز و اعصاب، گوارش، کلینیک اعصاب و روان، کودکان، زنان و زایمان، بیماری‌های عفونی و ارتوپدی، کلینیک‌های داخلی و دیابت، تغذیه، غدد، ارولوژی، کلینیک تخصصی پیشگیری و ارتقای سلامت، خون و انکولوژی، جراحی عمومی، ریه و اتاق عمل سرپایی، کلینیک‌های چشم، گوش، حلق و بینی، پوست، مو و زیبایی و کلینیک دندانپزشکی است که با تعرفه دولتی خدمات سرپایی را به مردم ارائه می‌دهد.

همچنین مرکز آموزش، پژوهش و سنجش مهارت‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور وزیر بهداشت، افتتاح شد. این مرکز در زمینی با مساحت دو هزار متر مربع در دو طبقه در بخشی از ساختمان جدید دانشکده داروسازی ساخته شده است.

گفتنی است؛ هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری با شعار «سلامت برای همه» و با موضوع «پوشش همگانی سلامت، برای همه، در همه جا» در سراسر کشور برگزار ‌می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋