افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز و وزش باد شدید در تهران
13 اسفند 1396 - 10:30
شناسه : 6970
0

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوا گفت: وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز در شرایط سالم است و انتظار می‌رود تا فردا وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران همچنان در شرایط سالم باشد. حسین شهبازی اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از افزایش میزان ناپایداری جوی طی […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوا گفت: وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز در شرایط سالم است و انتظار می‌رود تا فردا وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران همچنان در شرایط سالم باشد.

16251558حسین شهبازی اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۱۳ اسفند) است و در برخی ساعات وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۱ متر بر ثانیه از سمت نواحی شمال غربی – غربی انتظار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه این شرایط فردا (۱۴ اسفند) ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در این روز برای برخی ساعات به ویژه بعد ازظهر وزش باد شدید از سمت نواحی غربی – شمال غربی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوا افزود: با تداوم این وضعیت طی روز سه‌شنبه (۱۵ اسفند) برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه و بارش باران به ویژه در شبانگاه خواهد بود.

شهبازی ادامه داد: دما هوای پایتخت طی دو روز آینده افزایش نسبی خواهد یافت.

وی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۶۶ در شرایط سالم قرار داشت، اظهار کرد: میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون ۶۸ و همچنان در شرایط سالم است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋