معاون بهرهبرداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در بازدید از میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران با تاکید بر ارائه خدمت بی منت به شهروندان، گفت: “کیفیت مطلوب”، “قیمت مناسب” و “تکریم شهروندان” سه معیاری است که باعث رضایتمندی مراجعه کنندگان به این مراکز میشود.
به گزارش مادوند، محمد سراب نشین در این بازدید، با بیان اینکه اولویت نخست سازمان افزایش کیفیت محصولات ارائه شده و بالا بردن سطح خدمات رسانی به مردم است، گفت: به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، در تلاش هستیم تا با ارتقای سطح استانداردهای سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، نظارت بر عملکرد و فعالیتهای این مراکز را افزایش دهیم.
بنا براعلام سایت شهر، وی با اعلام اینکه اعتماد و همراهی مراجعه کنندگان به میادین و بازارهای میوه و تره بار، مهمترین سرمایه این سازمان است، اظهار کرد: با عرضه مستقیم میوه و ترهبار و حذف واسطههای غیر ضرور، تلاش میکنیم ضمن حمایت از تولیدکنندگان، به اقتصاد خانوادههای تهرانی و مصرف کنندگان نهایی این محصولات نیز کمک کنیم.
انتهای پیام
ثبت دیدگاه