بارش پراکنده باران در بیشتر مناطق کشور
20 بهمن 1396 - 11:51
شناسه : 6472
1

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی از بارش‌های پراکنده طی هفته آینده در بیشتر مناطق کشور خبر داد. به گزارش مادوند،احد وظیفهدرباره پیش بینی آخرین وضعیت جوی کشور طی امروز و هفته آینده اظهار کرد: امروز در مناطقی از کرمان، هرمزگان، ارتفاعات سیستان و بلوچستان و برخی مناطق شمال شرق کشور و با احتمال در استان گلستان […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی از بارش‌های پراکنده طی هفته آینده در بیشتر مناطق کشور خبر داد.

2047729به گزارش مادوند،احد وظیفهدرباره پیش بینی آخرین وضعیت جوی کشور طی امروز و هفته آینده اظهار کرد: امروز در مناطقی از کرمان، هرمزگان، ارتفاعات سیستان و بلوچستان و برخی مناطق شمال شرق کشور و با احتمال در استان گلستان بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین پیش بینی شده که بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود. در روز شنبه نیز در استان‌های خراسان شمالی، رضوی، شمال سمنان و به صورت خفیف‌تر در برخی مناطق خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد بارش پراکنده و وزش باد و در ارتفاعات البرز بارش برف پیش بینی می‌شود. در این روز با نفوذ سامانه پرفشار به سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران و در استان اردبیل و ارتفاعات البرز بارش برف پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در  روز یکشنبه نیز  بارش پراکنده و وزش باد در سواحل دریای خزر به ویژه مناطق شرقی، ارتفاعات البرز، شمال شرق کشور و در برخی مناطق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان دور از انتظار نیست. ضمن اینکه از اواخر وقت روز یکشنبه در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی و شرقی افزایش ابر و به تدریج بارش پراکنده انتظار می‌رود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوای استان تهران نیز توضیح داد و گفت:  آسمان تهران نیز طی فردا و پس فردا قسمتی ابری به همراه غبار محلی پیش بینی می‌شود. در بعضی ساعات احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده و گاهی وزش باد همراه خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋