کاهش شاخص کل بورس تهران
29 آذر 1396 - 15:41
شناسه : 5754
1

در حالی که بورس تهران در چند روز گذشته شاهد کانال‌شکنی‌های پی در پی بود و امروز نیز یک شرکت جدید در بورس عرضه شد، اما دماسنج بازار سرمایه روند عکس را در پیش گرفت و ۸۱ واحد کاهش یافت. امروز چهارشنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۸۱ درصد کاهش […]

ارسال توسط :
پ
پ

در حالی که بورس تهران در چند روز گذشته شاهد کانال‌شکنی‌های پی در پی بود و امروز نیز یک شرکت جدید در بورس عرضه شد، اما دماسنج بازار سرمایه روند عکس را در پیش گرفت و ۸۱ واحد کاهش یافت.

57453108امروز چهارشنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۸۱ درصد کاهش یافت و به رقم ۹۵ هزار و ۵۰۸ واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن در این مدت با ۴.۱۱ واحد رشد مواجه شد و تا عدد ۱۷ هزار و ۸۸۸ بالا رفت.

شاخص آزاد شناور نیز امروز ۲۴ واحد افزایش یافت و به رقم ۱۰۳ هزار و ۵۱۰ رسید. شاخص بازار اول و بازار دوم نیز هر یک به ترتیب ۲۸ و ۳۳۰ واحد کاهش یافت. در معاملات امروز نمادهای فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران هر یک به ترتیب ۶۷ و ۵۸ واحد در افزایش دماسنج بازار سرمایه تاثیر داشتند و در طرف مقابل توسعه معادن و فلزات و پالایش نفت بندرعباس با ۴۱ و ۳۷ واحد تاثیر کاهنده سعی کردند دماسنج بازار را به سمت پایین هدایت کنند.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به رقم ۲۷۳ میلیارد تومان رسید و حجم معاملات رقم ۱.۵ میلیارد سهم و اوراق مالی را رد کرد. همچنین تعداد معاملات به ۷۰۵ هزار و ۲۸۱ رسید.

امروز تعداد ۴۹۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه امید به عنوان پانصدو هشتمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق تهران در بخش فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی قرار گرفت.

امروز در گروه فلزات اساسی روند رشد قیمت‌ها عمدتا کمتر از یک درصد بود و دو نماد فولاد هرمزگان جنوب و صنایع فولاد آلیاژ یزد که بیش از سه درصد افت قیمت داشتند مابقی افت کمتر از دو درصد را شاهد بودند.

در آخرین روز دادوستدهای این هفته روند قیمت سهم‌های خودرویی عمدتا کاهشی بود. در این گروه ۱۲۰ میلیون سهم به ارزش نزدیک به ۱۹ میلیارد تومان مورد دادوستد قرار گرفت.

آیفکس نیز امروز با رشد ۴.۲ واحدی همراه شد و به رقم ۱۰۸۱ واحدی رسید. ارزش معاملات فرابورس تهران به عدد ۴۶۱ میلیارد تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۳۸۷ میلیون سهم و اوراق مالی بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋