امدادرسانی هلال احمر به ۱۹۷۰۰ تن در ۱۳ روز گذشته
10 فروردین 1401 - 10:15
شناسه : 57196
0

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تشریح خدمات امداد نوروزی هلال‌احمر گفت: از روز ۲۵ اسفند تا هشتم فروردین، امدادگران بیش از ۲۰۰ نفر مصدوم در حوادث ترافیکی را رهاسازی کردند. به گزارش مادوند و بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، ولی پور در تشریح خدمات این جمعیت  در اجرای طرح امدادونجات […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تشریح خدمات امداد نوروزی هلال‌احمر گفت: از روز ۲۵ اسفند تا هشتم فروردین، امدادگران بیش از ۲۰۰ نفر مصدوم در حوادث ترافیکی را رهاسازی کردند.

به گزارش مادوند و بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، ولی پور در تشریح خدمات این جمعیت  در اجرای طرح امدادونجات نوروزی گفت: با شروع طرح از روز ۲۵ اسفندماه تا روز هشتم  فروردین، امدادگران هلال‌احمر در مجموع یک هزار و ۸۹۳  ماموریت امدادی را پوشش داده‌اند که در صدر این حوادث به ترتیب، حوادث ترافیکی با یکهزار و ۹۰  مورد، حوادث جوی با ۱۴۷ مورد و حوادث کوهستان با ۹۷ مورد و حوادث ساحلی ۲۷ مورد بوده است.

وی گفت: امدادگران هلال‌احمر در ۱۳ روز گذشته و در حوادث مختلف در سراسر کشور، به ۱۹ هزار و ۷۰۰ نفر امدادرسانی کردند و یک هزار و ۳۷۰ نفر به مناطق امن و ۹۶۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته رییس سازمان امداد و نجات ، در این بازه زمانی به ۴ هزار و ۹۲۶  نفرخدمات درمان سرپایی ارائه و ۲ هزار و ۸۸۲ نفر اسکان اضطراری داده شدند. امدادگران علاوه بر انجام ۲۰۰ مورد عملیات نجات فنی، ۲۵۳ نفر را در حوادث ترافیکی رهاسازی کردند.

رییس سازمان امداد ‌و نجات جمعیت هلال احمر گفت : بیشترین ماموریت ها به ترتیب در استان‌های خوزستان ، مازندران و اصفهان بوده است.

ولی پور تاکید کرد: همکاران ما در سازمان امدادونجات هلال‌احمر و با شماره ۱۱۲ در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی و اعزام متخصصان امداد به صحنه حوادث هستند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋