ثبت نام آزمون استخدام وزارت بهداشت
24 آبان 1396 - 21:27
شناسه : 5450
0

سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: ثبت نام آزمون استخدام وزارت بهداشت از ۲۵ آبان و به مدت یک هفته انجام می شود. علی ابرازه روز چهارشنبه درباره آزمون استخدامی وزارت بهداشت گفت: حدود ۱۰ هزار نفر امسال از طریق برگزاری این آزمون که مجری آن سازمان سنجش آموزش کشور […]

ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: ثبت نام آزمون استخدام وزارت بهداشت از ۲۵ آبان و به مدت یک هفته انجام می شود.

استخدام وزارت بهداشتعلی ابرازه روز چهارشنبه درباره آزمون استخدامی وزارت بهداشت گفت: حدود ۱۰ هزار نفر امسال از طریق برگزاری این آزمون که مجری آن سازمان سنجش آموزش کشور است، به صورت پیمانی جذب دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی می شوند.
سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت ادامه داد: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت از طریق درگاه آزمون های استخدامی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از فردا، ۲۵ آبان آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.
ابرازه گفت: پیش بینی می شود بیش از ۱۵۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کنند.
به گفته وی داوطلبان در این آزمون برای ۴۱۰۰ شغل- محل رقابت می کنند.
وی با اشاره به اینکه تاریخ آزمون برای همه رشته ها به جز متخصصان در روز جمعه، یکم دی ۹۶ خواهد بود گفت: آزمون متخصصان نیز ۲۲ دی برگزار می شود.
سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت افزود: بیش از۸۰ درصد نیروی انسانی مورد نیاز در بیمارستان های جدید و بخش های توسعه یافته و بقیه در سایر مراکز جدید و توسعه یافته بکارگیری می شوند.
در گزارش وزارت بهداشت، به تعداد سهمیه استخدامی وزارت بهداشت در این آزمون اشاره نشده است اما پیش از این احمد ماهی، مدیر کل سابق منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  گفته بود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجوز جذب ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی تخصصصی را در وزارت بهداشت در سال ۹۶ صادر کرده است که ۱۰ هزار نفر این مجوز برای استخدام پیمانی است و ۱۵۰۰ نفر به صورت قراردادی در وزارت بهداشت جذب می شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋